Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fitunavägen blir körbar igen till surfsäsongen

Taggad: 

  • Fitunavägen blir körbar igen till surfsäsongen

    Publicerad av electric på 19 mars, 2013 vid 15:10

    Jag tänkte tränga mig in bland alla inlägg här på Surfzone om Australien, Mexiko, Cap Verde, Maui, Portugal etc etc med en liten nyhet från Sverige, nämligen om Fituna. Är det OK? 🙂

    Höstens skogsavverkningar gjorde som bekant den sista delen av vägen till Fituna, dvs efter Södertörns surfklubbs vägbom, ofarbar. Markägaren meddelar nu att dessa arbeten är klara och att vägen, i den mån den inte redan är det, kommer att återställas i körbart skick så snart tjälen har gått ur jorden.

    Utkvitterade passerkort kommer att fortsätta att gälla som vanligt, dvs under förutsättning att årets medlemskap i Södertörns surfklubb är betald. Avgiften för 2013 bestäms på klubbens årsmöte på torsdag d 21/3 (dit alla är välkomna. Se info om tid och plats på http://www.sodertornsurf.se). Nya medlemmar som vill ha Fituna passerkort (150 kr) kan maila sodertornsurf@gmail.com .

    /Lars
    Södertörns surfklubb

    svenne svarade 11 år sedan 10 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • henryk

    Medlem
    19 mars, 2013 vid 16:58

    Vågat men ok 😉 Bara att längta efter soliga försommardagar med kraftig bris då… !

  • getwet

    Medlem
    20 mars, 2013 vid 19:09

    Syns där!

  • hanlar

    Medlem
    21 mars, 2013 vid 06:52

    Hetaste och bästa nyheten på länge!

  • svenne

    Medlem
    21 mars, 2013 vid 07:57

    Skit i det nu, se till att komma på årsmötet ikväll istället.

  • peter-h

    Medlem
    21 mars, 2013 vid 08:36

    Härligt att höra, ser fram mot lite Fitunasgling i vår, har verkligen saknat det spottet på vår o sommar , kan tyvärr inte medverka på årsmöte ikväll / Peter H

  • dr-masse

    Medlem
    21 mars, 2013 vid 11:01

    Hawaii, Portugal, Kap Verde och allt det där.

    En fin försommardag på Fituna med alla locals på plats är något som jag verkligen saknar.

    /Mats

  • mahi

    Medlem
    24 mars, 2013 vid 06:45

    Saknar Fituna…

  • jesper-b

    Medlem
    24 mars, 2013 vid 07:04

    Hammarbybacken i vårsolen e inte heller helt fel – ses!

    /JB

  • bjornen

    Medlem
    12 april, 2013 vid 10:05

    @Electric 708292 wrote:

    Jag tänkte tränga mig in bland alla inlägg här på Surfzone om Australien, Mexiko, Cap Verde, Maui, Portugal etc etc med en liten nyhet från Sverige, nämligen om Fituna. Är det OK? 🙂

    Höstens skogsavverkningar gjorde som bekant den sista delen av vägen till Fituna, dvs efter Södertörns surfklubbs vägbom, ofarbar. Markägaren meddelar nu att dessa arbeten är klara och att vägen, i den mån den inte redan är det, kommer att återställas i körbart skick så snart tjälen har gått ur jorden.

    Utkvitterade passerkort kommer att fortsätta att gälla som vanligt, dvs under förutsättning att årets medlemskap i Södertörns surfklubb är betald. Avgiften för 2013 bestäms på klubbens årsmöte på torsdag d 21/3 (dit alla är välkomna. Se info om tid och plats på http://www.sodertornsurf.se). Nya medlemmar som vill ha Fituna passerkort (150 kr) kan maila sodertornsurf@gmail.com .

    /Lars
    Södertörns surfklubb

    Hej, det står fel mailadress på hemsidan under medlemskap. Verkar vara ett s för mycket.
    //Björn

  • svenne

    Medlem
    12 april, 2013 vid 10:20

    Fixat adressen.
    Och typsnittet. 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fitunavägen blir körbar igen till surfsäsongen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.