Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Förbättra köp&sälj

  • jiveman

    Medlem
    16 april, 2017 vid 18:01

    Jag tycker också Surfzone är ett riktigt bra forum som förtjänar att användas i större utsträckning. Toppen med allt samlat på ett ställe.
    Skulle tycka det vore kul om fler använder tex. Stockholmstråden och talar om när och vart ni surfar.
    Jag har ofta möjlighet att surfa alla dar i veckan så ropa gärna till om ni skall ut.

    Mvh Claes

  • ubaten

    Medlem
    17 april, 2017 vid 16:23

    Tyckte att det var bra förr när det fanns rigg ;brädor , tillbehör osv separat .

  • torvik

    Medlem
    17 april, 2017 vid 17:01

    @ubåten 743579 wrote:

    Tyckte att det var bra förr när det fanns rigg ;brädor , tillbehör osv separat .

    det finns väl i rutorna till vänster om den blå change categori??

  • jlhp

    Medlem
    26 april, 2017 vid 15:01

    @dr Masse 743511 wrote:

    Jag tycker att det är vår plikt som internetmedborgare att styra bort trafik från FB, Google och Apple. Men det kanske bara är jag. 🙂

    Instämmer. Och som någon annan också sade, upp med surfet där det hör hemma = på surfzone.

    Det blir ju helt vansinnigt om man ska tvingas hålla koll på en massa olika sajter. Det tar ju tid som man inte har/kunde använt bättre…

    Ett litet problem jag har med köpochsälj är att när jag använder Androidmobilen och tittat på en enskild annons och vill tillbaka så får jag ofta “cache missed” och tvingas söka om från början.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Förbättra köp&sälj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.