Senaste nytt Forums Vågsurfing Fotografering / vågsurfare sökes!

  • Fotografering / vågsurfare sökes!

    Publicerad av snesurfarn på 17 augusti, 2012 vid 09:55

    tja!

    Jag ska bygga upp en lifestyleportfolio och är sjukt intresserad av att komma i kontakt med duktiga vågsurfare som skulle kunna tänka sig att ha en dryg fotograf med sig när dom surfar 🙂 bilderna får ni självklart ta del av när dom är klara!

    Hör av er om ni skulle vara intresserade! Här är min hemsida: http://www.michelwidenius.com

    Tjingtjong

    hellgren svarade 11 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • snesurfarn

    Medlem
    17 augusti, 2012 vid 11:08
    Snesurfarn;695719 wrote:
    tja!

    Jag ska bygga upp en lifestyleportfolio och är sjukt intresserad av att komma i kontakt med duktiga vågsurfare som skulle kunna tänka sig att ha en dryg fotograf med sig när dom surfar 🙂 bilderna får ni självklart ta del av när dom är klara!

    Hör av er om ni skulle vara intresserade! Här är min hemsida: http://www.michelwidenius.com

    Tjingtjong

    Just det jag befinner mig i Stockholm och ibland även nere i Skåne. Hör av er!

  • addison11

    Medlem
    15 januari, 2013 vid 05:12

    Hello dear are you searching for Surfbaord photos you can search this from the google or any surfbaord web site where the surbfoaers photos and informaiton mentioned amny of surfbaord riders who are professional and have good experience they have make the official web sites for the surfbaord informaiton and also their photos you can get from there.

  • hellgren

    Medlem
    16 januari, 2013 vid 17:41

    Vem är den här Addison11?? United states my ***. Admin?

    Sry, kan inte hjälpa dig med surfare om du inte kommer över till götet. Men kolla ven surfsverige.se mer vågsurf där, mer kite och vindsurf här.

    Ha det!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Fotografering / vågsurfare sökes!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.