Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Framtidens SMHI

  • herr-pelegrin

    Medlem
    18 mars, 2015 vid 19:30

    Bra enkät! Det gick snabbt och enkelt att svara! Hoppas de som är riktigt initierade och hängivna går in på länken och lämnar svar.

  • the_novice

    Medlem
    18 mars, 2015 vid 20:57

    Done! :tongue:

  • _frippe_

    Medlem
    18 mars, 2015 vid 21:46

    Done. Kul att dom verkar vara genuint intresserade av att göra bättre lösningar för vår ganska smala målgrupp.

  • sailortrash

    Medlem
    19 mars, 2015 vid 07:59

    vad bra! jag svarade också. Jag tror de är genuint intresserade faktiskt. Om inte för utmaningens skull, liksom. Jag jobbar på KTH i stockholm (forskare) och en kollega till mig jobbar 50% på SMHI i Norrköping (han jobbar visserligen mest med snötäcket och avdunstning och sånt..). under juli augusti brukar jag inte kunna hålla mig från att klaga lite på progonserna, när man stått på stranden och bestämt sig för att åka hem igen för att det inte blev ngn vind. Han snappar alltid upp diskussionen och vill veta mer, vilka proggar som inte stämde osv. han har även sagt flera gånger att han ska vidarebefodra klagomålen =), vem vet han kanske gjorde det.

    i vilket fall så vore det grymt om de satsade på att förbättra just lokala prognoser som passar oss. Jag är rätt säker på att de kan om de vill nämligen, det handlar mest om pengar som vanligt (behövs kanske en till superdator och lite folk som jobbar med det…)

  • star

    Medlem
    19 mars, 2015 vid 09:06

    Gjort!

  • Aquario

    Medlem
    19 mars, 2015 vid 10:14

    Har fyllt i enkäten, hade varit perfekt med en SMHI-app som loggar färdväg och hastighet, kombinerat med vinddata vid den aktuella tidpunkten.

  • alexasu

    Medlem
    19 mars, 2015 vid 10:50

    Bra initiativ från SMHI!

  • kailua

    Medlem
    19 mars, 2015 vid 14:48

    Svarat. Kul initiativ från SMHI 👍

  • *********

    Gäst
    20 mars, 2015 vid 05:24

    Var det på “övrigt” man kunde beställa mer vind och mer värme?:laugh:

  • gifvars

    Medlem
    20 mars, 2015 vid 07:52

    Done!
    Kom igen nu allahopa!

  • ludde_l

    Medlem
    20 mars, 2015 vid 08:49

    Gjort!

  • jlhp

    Medlem
    21 mars, 2015 vid 16:14

    Done 🙂

  • irieman

    Medlem
    23 mars, 2015 vid 16:58

    Japp, klart! 🙂

  • tws

    Medlem
    24 mars, 2015 vid 00:34

    Gjordt. Haha, jeg var med og startet Questback, men hadde ingen aksjer.

  • jesper-b

    Medlem
    24 mars, 2015 vid 16:25

    Fasen det var ju en riktigt bra enkät. Skrev i rätt mycket i kommentarsfälten. Hoppas de tar tag i detta. Fasen surfline, magic seaweed mfl tjänar storkovan på detta medans smhi tappade bort det helt. Har ni fortfarande inte fyllt i – gör det!

    /JB

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Framtidens SMHI

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.