Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fredag den 13:e – Uselt tajmad premiär

  • Fredag den 13:e – Uselt tajmad premiär

    Publicerad av calle_b på 13 maj, 2005 vid 21:12

    Ibland kan livet vara riktigt surt. Om jag inte var en sån obotligt positiv surfare så hade jag förmodligen exploderat i en kaskad av ungefär 3000 o-fina ord. Nu vart det 2 st “FAAAAN” och lite gnäll, vilket är ganska ovanligt. Ajja.

    Pga icke förhandlingsbar hemresa (självklart, släktträff )
    från Gotland så missade jag Ekeviken i sitt esse.
    Eller nja. Jag var där, men blev efter ett antal timmar
    tvungen att ge upp efter som deadlinen för hemresan var nådd och lite överdragen.
    Mötte en bil på väg till Visby med surfattiraljer på,
    och jag har sällan varit så avis. När jag lämnade stället gick det ungefär 1.5 meters vågor och blåste en fin N-NO runt nie, tie meter och var strålande sol.

    FAAAAN att inte vinden kickade in 2-3 timmar tidigare.
    Biforag länk till min gode väns o fotografs samt chafförs sida där de finns ett par godbitar.

    Själv är jag mest nöjd med min surf-frilla.

    http://www.didvision.se/pictures/surf

    Klart, de var nog bara en aptitretare,eftersom man förmodligen blir fårösunds-gute till hösten i 2 år frammåt!

    (Tack Rasmus, igen för de fina bilderna och allt, allt allt.)

    Ha d gott

    Calle

    eric_t svarade 18 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • visby

    Medlem
    13 maj, 2005 vid 21:38

    Svar till:


    (Tack Rasmus, igen för de fina bilderna och allt, allt allt.)

    [/ QUOTE ]

    Tack själv, det var kul att ha dig här!!
    Extremt oflyt med vinden! Men vi fick ju lite tid i (!) vattnet ändå!
    Se här: http://www.didvision.se/pictures/stilla/

    (Det är Calle som står i vattnet. Där ser ni även hur dålig vind vi har haft i veckan)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 maj, 2005 vid 06:02

    Vi var ett gäng på väg upp till fårö, men ändrade planer i sista sekund. Tror det var Calle “kuling” du mötte. Har inte fått någon rapport om det var bra eller dåligt. Nu får det börja blåsa! Hälsar Peter

  • calle_b

    Medlem
    14 maj, 2005 vid 07:56

    Ok! Jo vi gissade på det också. Vi möttes ungefär strax innan vi kom till färjan, ungefär vid lanthandeln.

    Hans rapport lär inte bli tråkig…. så grymt fint när jag stack, och det fortsatte blåsa iaf när jag var på färjan…

    Hörs o ses förmodligen snart!
    /calle

  • eric_t

    Medlem
    15 maj, 2005 vid 07:24

    tjena rasmus,
    tänkte bara säga att jag och eric drar ner till ön den 27 maj och stannar i tio dagar för lite vindsurf (och släktträff)..packar saaben full. Kommer nog att härja vid de nordliga socknarna:) Sugen?
    /Emmi

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fredag den 13:e – Uselt tajmad premiär

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.