Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Freestyle wave bräda!

  • ola-h

    Medlem
    24 januari, 2010 vid 19:24

    Har du kvar Quatron, Rambo?

  • johnjrambo

    Medlem
    25 januari, 2010 vid 10:17

    Yes.
    Håller på jobba skiten ur den, om jag inte lyckats innan tror jag den får smaka under mina 3v i pozo i sommar;)

  • fj69

    Medlem
    25 januari, 2010 vid 11:40

    Highjackar lite här, dels för att säga att 77an verkligen var en trevlig bekantskap, men mer för att höra när du, Rambo, skall vara på Pozo, jag skall boka en vecka med lite polare och det vore skönt att slippa se dina äckliga dubbla loopkonster och Shove-its-into backies, tycker dom är äckliga, jag vill ha en lugn och fin vistelse med lite högkantssegling och headdips på min bräda och samt den koola innanför-bommenseglingen. Stoppa pajaskonstern som ruinerar och utarmar vår sport! /Fredrik

    Näe, när åker du?!

  • danneman

    Medlem
    25 januari, 2010 vid 22:18

    Jag vill också till pozo..:(
    föresten synd att du inte testat min 85a fanatic john, den e gooo som faen.. men lite stor med 3.7.. rrd är inga dumma grejer heller,,

  • fastlandsguten

    Medlem
    26 januari, 2010 vid 12:21

    DanneMan, kör du inte starboard 🙂 bra film:
    [ame=”http://www.vimeo.com/7849305″]kode “starboard” on Vimeo[/ame]

  • johnjrambo

    Medlem
    26 januari, 2010 vid 13:20
    DanneMan;596265 wrote:
    Jag vill också till pozo..:(
    föresten synd att du inte testat min 85a fanatic john, den e gooo som faen.. men lite stor med 3.7.. rrd är inga dumma grejer heller,,

    Jävlar.
    Dude, det suger att du inte ska med.
    Men fakking hell vilken rulle!!!!
    Vet ju att du håller på redigerar, men varför i helvette berättar du inte när du e klar för så jag slapp bli helt paff när jag kollade på eftertexterna o såg att ditt namn stod som redigerare, horunge!!! bra jobbat dude!!! jo rock:cool2:
    JÄVLIGT BRA DESUTOM!!!!

  • johnjrambo

    Medlem
    26 januari, 2010 vid 13:22
    FJ69;596171 wrote:
    Highjackar lite här, dels för att säga att 77an verkligen var en trevlig bekantskap, men mer för att höra när du, Rambo, skall vara på Pozo, jag skall boka en vecka med lite polare och det vore skönt att slippa se dina äckliga dubbla loopkonster och Shove-its-into backies, tycker dom är äckliga, jag vill ha en lugn och fin vistelse med lite högkantssegling och headdips på min bräda och samt den koola innanför-bommenseglingen. Stoppa pajaskonstern som ruinerar och utarmar vår sport! /Fredrik

    Näe, när åker du?!

    HAHAHAHAH.
    Om du inte vill se mina crasher så bör du undvika att vara där från den 24Juni o ett gäng veckor frammåt;)
    När är du där o höjer vattennivån???

  • dr-masse

    Medlem
    26 januari, 2010 vid 14:14
    gurra1978;596018 wrote:
    Jag tror du skulle älska en Goya ONE 77. Det gjorde jag. Du skulle kunna ha den som största bräda med tanke på din vikt och sen en superliten vågis för nukedagarna. Slängde ihop en serie åt dig istället för att prata massa rocker och mått (för hur kul är det?).

    [IMG]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=51931&d=1264285435[/IMG]

    Ha, ha! Redan nu har vi 2010 års bästa pimp på konfen!

    Andra må försöka (hej Bicless), men det där lär ingen slå. Grymt kul var den! :grin::grin:

  • fj69

    Medlem
    26 januari, 2010 vid 16:14
    jOHNjRAMBO;596319 wrote:
    HAHAHAHAH.
    Om du inte vill se mina crasher så bör du undvika att vara där från den 24Juni o ett gäng veckor frammåt;)
    När är du där o höjer vattennivån???

    Höjer vattennivån och samtidigt sänker seglingsnivån?! 6 juli och framåt, som det ser ut nu….kul att du är där!

    Fredrik

  • danneman

    Medlem
    26 januari, 2010 vid 23:07

    Blir nog pozo för min del med . beror på om jobben faller in som dom ska. förresten du ska ju ha en Starboard så klart.

  • johnjrambo

    Medlem
    27 januari, 2010 vid 10:12

    Sluta o va så hemlig din tönt.

    Firrar du ett bra pris på starboard e de givet vety annars är dem som vilket annat märke som hällst 😉

  • tdk

    Medlem
    27 januari, 2010 vid 19:12
    DanneMan;596404 wrote:
    Blir nog pozo för min del med . beror på om jobben faller in som dom ska. förresten du ska ju ha en Starboard så klart.

    Klart du ska meeed!! Och du, najs rulle!!

  • carrera

    Medlem
    28 januari, 2010 vid 11:59

    Snor lite av tråden här o undrar om någon har lite jämförande input mellan ovan nämda Goya One och Naish Globalwave? Har lyxproblemet att sitta här hemma i snöstormen o inte riktigt bestämma mig för vilken utrustning jag vill hyra på Maui om en månad! O varför jag inte tittar på några Hardcore wave custom brädor med 3, 4 eller snart 8 fenor är för att jag inte är på den nivån utan mera en tung speedare (90kg) som är återfalls wave seglare och finner nöje i jump & bump segling ;-)..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Freestyle wave bräda!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.