Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing FreestyleTRÄNING för VUXNA varje FREDAG FISKEBÄCK!

  • FreestyleTRÄNING för VUXNA varje FREDAG FISKEBÄCK!

    Publicerad av hakman på 28 juni, 2016 vid 07:24

    Hej!

    Som många säkert vet har jag kört schemalagda Freestyleträningar för juniorer de 3 senaste säsongerna. Det har varit stor efterfrågan på någon form av träningsgrupp för vuxna (ålder 20+), och NU PÅ FREDAG drar jag igång freestyleträning för vuxna i Fiskebäck.

    Om du har egna grejer och kan klara dig själv på vattnet utan problem (ta dig upp i vinden, starta, kryssa och slå) är du mer än kvalificerad att hänga på!

    Detta är ett perfekt tillfälle för dig som vill börja köra freestyle, men också för dig som bara vill utveckla din segling. Vi kör varje vecka oavsett vindstyrka och tränar på allt från att slå/jippa till avancerad freestyle, och lättvindsfreestyle, vilket är ett utmärkt sätt att utvecklas snabbt i hela seglingstekniken, oavsett om ditt mål är vågsegling/freestyle/freeride. Du kommer såklart också träffa många nya surfpolare att köra med!

    Vi håller till nere i Fiskebäck i Västra Göteborg, och samlas 18:00 på FREDAGAR under hela sommaren, samt under hösten fram tills dess att det är för kallt.

    Om ni är intresserade så tveka inte att skicka ett mail så får ni mer info!

    ERIKHAKMAN@GMAIL.COM

    hakman svarade 7 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • irieman

    Medlem
    28 juni, 2016 vid 11:20

    Grymt initiativ! Kommer du till Stockholmsområdet någonting för liknande kurser tro?

  • hakman

    Medlem
    28 juni, 2016 vid 11:44

    Hade gärna kört en CLINIC i Stockholm i år, det har varit på tapeten länge men jag har inte lyckats hitta något arrangemang. Om du har ett gäng som är sugna så skulle vi kunna fixa något under sommaren!

  • labbe

    Medlem
    28 juni, 2016 vid 12:29

    Jag är på om det blir i närheten av Stockholm /L

  • stefan_gbg

    Medlem
    28 juni, 2016 vid 14:23

    Vi syns i Shitbay

  • hakman

    Medlem
    28 juni, 2016 vid 15:21

    Grymt Stefan ses på freda!!

  • enlight

    Medlem
    29 juni, 2016 vid 05:19

    Nice!!!
    Bor i Vbg, men detta hade jag nog övervägt att vara med på om det inte var för tiden. Passar inte mig så bra! :-/
    Men kör hårt!! =)

  • hakman

    Medlem
    29 juni, 2016 vid 10:22

    Gött att höra, men synd att du inte hinner! Du kanske kan svänga förbi när det finns tid? När gruppen väl är igång kan det hända att vi ändrar dag för att det ska passa alla…

  • hakman

    Medlem
    30 juni, 2016 vid 21:01

    Imorn är det dags! Mycket vind så det ser ut som hoppträning på schemat…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing FreestyleTRÄNING för VUXNA varje FREDAG FISKEBÄCK!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.