Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Funkar Läjet i e.m.?

  • Funkar Läjet i e.m.?

    Publicerad av mes på 15 september, 2015 vid 09:14

    Det verkar vara ssw nu och vrider till ren syd framåt e.m. och lite sso på slutet.

    Alternativ till Lejet? Har haft muppsegligar där vid halvklen syd när det är vindskugga väldigt långt ut….

    johnjrambo svarade 8 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • mes

    Medlem
    15 september, 2015 vid 11:08

    Gulp…svälj…stön…svettningar…Torkels…:P

  • enlight

    Medlem
    15 september, 2015 vid 12:48

    Ett helt gäng ute nu. Verkar funka ok.
    Blir nog fint för en toktidig tur imorgon.

  • mes

    Medlem
    15 september, 2015 vid 13:15

    Fanken att man inte bor, arbetar och njuter av livet i Varberg med omnejd… Vad finns det för jobb därnere? ….Med annalkande vrid mot sso så blir det Torkelstorp…nåja bättre än inget.

  • enlight

    Medlem
    15 september, 2015 vid 13:18

    Just nu…

  • enlight

    Medlem
    15 september, 2015 vid 14:14

    Verkar punka nu! 🙁

  • mes

    Medlem
    15 september, 2015 vid 20:14

    Utsikt hemifrån? Torkels blev ok.

  • enlight

    Medlem
    16 september, 2015 vid 19:57

    Japp! =)
    Stack ut tidigt imorse. Var rätt bra vinkel och fick ca 45 min som var helt OK. Körde mellan ca 06:00-06:45.

  • johnjrambo

    Medlem
    22 september, 2015 vid 15:02

    Sedär ja, ett bildbevis på att jag var där, sweet änna.

  • enlight

    Medlem
    24 september, 2015 vid 18:52

    Jag såg bilen med den feta loggan och tänkte “Rambo”!?!?
    Fasen, det känns ju som man (i alla fall jag) känner er gamla rävar här på konfen, även om man aldrig träffats. 🙂
    Jag ska banne mig hälsa nästa ggn jag ser dig, eller bilen, eller seglet! …vet ju inte hur du (eller någon av de andra konen-rävarna) ser ut! 😀
    Som nyinflyttat hit till Läjet från Östersund så vore det ju kul att utöka bekantskapskretsen lite!

  • enlight

    Medlem
    24 september, 2015 vid 18:58

    Kan detta vara du (Rambo) också tro?

  • johnjrambo

    Medlem
    29 september, 2015 vid 08:53

    Aaaamän, inte dåligt prickat alls, fan va kul, fastnar sällan på en surf bild, o nu fick man 2st haha, tackar o bockar.

    Jasså du har flyttat till Lejet, grymt, nära o bra till ett fint spot då ju 😉
    Och det tro fan du skall hälsa, det är bara komma fram vety, nu vet du hur bilen ser ut, för att försäkra dig om att det är “Rambo” du ser vid den, behöver du bara kolla efter en liten kort muppig jävel med grön rushguard, plocka fram måttbandet, ställa in den på 166.5cm och gå fram o se om måttet stämmer. Kan hända att det diffar lite uppåt pga av våtdojorna eller att Rambo råkar stå på en stenbumling just då, så ställ in den på 199cm, om snubben är i närheten av detta måttet är det ej Rambo. Bra att veta! Vi ses dude! Mvh JOHN(-j Rambo)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Funkar Läjet i e.m.?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.