Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing G I S L ö V S H A M M A R ! ! ! ! !

  • fnassel

    Medlem
    15 september, 2008 vid 18:39

    @S66 499936 wrote:

    Hoppgipp…4m vulcano…cheeseroll, de e bara o välja vart du vill börja. Jag har börjat med lite lätta cheese, har funderat på att göra sjukt höga nosedives och extremt fula donkeykicks…de gamla modet kommer ju tillbaka i allt annat så varför inte…
    Fnassel, du har ju me börjat ser jag på din bild…vad kallas det? Killerframåt into gomspalt? 😉

    Hrrrmm,

    Vi kan väl bara konstatera att den framåten inte hade en klockren landning men tänderna sitter på plats!

    Jag har aldrig provar Cheese! är det svårt? var skall man börja?

  • s66

    Medlem
    15 september, 2008 vid 18:55

    @Fnassel 500006 wrote:

    Hrrrmm,

    Vi kan väl bara konstatera att den framåten inte hade en klockren landning men tänderna sitter på plats!

    Jag har aldrig provar Cheese! är det svårt? var skall man börja?

    Ta av på en våg…lägg bak seglet och skota in bakhanden max och sträck lite på framhanden…släng liksom seglet under dig…luta dig över seglet och låt de komma under dig…o vips så e du runt…tror de va så jag gjorde iaf… 😉

  • gammel-ippa

    Medlem
    15 september, 2008 vid 19:28

    Now we talking 🙂 Gamla ostrullar var på tapeten när vi körde i Nyköping på 80-talet. Kuul. Killerloop har jag bara sett en gång och det var från filmen Aloha classic….? 87 tror jag. Maoi Mayer eller nåt sådant hette han.
    Fnassel >> Jag har filmen 🙂 Han blir spolad och alla var väldigt oroliga för honom. Ruggit värre.

  • ola-h

    Medlem
    15 september, 2008 vid 19:39

    Richie Myers get eaten?

  • tobb

    Medlem
    15 september, 2008 vid 19:42

    Jag minns en gammal rulle från sent 80-tal där Anders Bringdal gör feta killerloops i Margaret river, kul om någon kunde lägga upp den..

  • gammel-ippa

    Medlem
    15 september, 2008 vid 22:05

    Så var det han hette 🙂 Kanonrulle

  • vinta_kestrel

    Medlem
    16 september, 2008 vid 08:46
    S66;500016 wrote:
    Ta av på en våg…lägg bak seglet och skota in bakhanden max och sträck lite på framhanden…släng liksom seglet under dig…luta dig över seglet och låt de komma under dig…o vips så e du runt…tror de va så jag gjorde iaf… 😉

    Nästa gång jag kommer väck från jobbet och vi ses Andreas så ska jag ge dig lite tips. Men det ser bra ut så här långt… 😉
    Var det månne min skitkassa käse på 20cm chop i Petersvik som gett dig blodade tänder? 😉

  • s66

    Medlem
    16 september, 2008 vid 09:28

    @Vinta_Kestrel 500198 wrote:

    Nästa gång jag kommer väck från jobbet och vi ses Andreas så ska jag ge dig lite tips. Men det ser bra ut så här långt… 😉
    Var det månne min skitkassa käse på 20cm chop i Petersvik som gett dig blodade tänder? 😉

    Alla tips är såklart välkomna speciellt av gamla locals, tycker jag har fått till en stilren rotation tom med lite tweak…liksom har kickat ut bakbenet lite då och då, känns som att detta går att utveckla oerhört.
    Din cheese på plattvatten va dock aningen imponerande må jag säga, men de måste allt ha rasslat i ringen när du landade?? 😉
    Har fått blodad tand…inte blodiga tänder 😉

  • surfslusken

    Medlem
    16 september, 2008 vid 12:20

    @S66 500219 wrote:

    Alla tips är såklart välkomna speciellt av gamla locals, tycker jag har fått till en stilren rotation tom med lite tweak…liksom har kickat ut bakbenet lite då och då, känns som att detta går att utveckla oerhört.
    Din cheese på plattvatten va dock aningen imponerande må jag säga, men de måste allt ha rasslat i ringen när du landade?? 😉
    Har fått blodad tand…inte blodiga tänder 😉

    Hur är de fatt me din blodiga ring då?? Rasslar klasen som en maracas forfarande?

  • rrd

    Medlem
    16 september, 2008 vid 16:39

    Oh no Richie Myers is on the OUTSIDE!

    A famous actor?

  • doffe

    Medlem
    17 september, 2008 vid 20:07

    @Ola H. 500036 wrote:

    Richie Myers get eaten?

    Hi, I´m David Stanfield and this is Ho..Ho Kipa beach park !
    Men vad fan han har säkert rätt uttal ändå “Ho’okipa” fast man trott att det var en miss i alla år eller ?
    Hursom..sjukt att komma ihåg det!

    /Corky Carroll:grin:

  • doffe

    Medlem
    17 september, 2008 vid 20:43

    @doffe 500627 wrote:

    Hi, I´m David Stanfield and this is Ho..Ho Kipa beach park !
    Men vad fan han har säkert rätt uttal ändå “Ho’okipa” fast man trott att det var en miss i alla år eller ?
    Hursom..sjukt att komma ihåg det!

    /Corky Carroll:grin:

    missade surf citat tråden detta inlägg är ju typ redan där av brorsan. du är fan mer miljöskadad än jag…
    /Corky

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing G I S L ö V S H A M M A R ! ! ! ! !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.