Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Går det att få tag på någon godkänd GPS längre?

  • mcrill

    Medlem
    11 maj, 2016 vid 13:58

    @Gustav1980 739042 wrote:

    Jag har en 31:a som aldrig kommit till användning. Den är till salu!

    Är intresserad. Ring 0707484688

  • speedan

    Medlem
    12 maj, 2016 vid 05:23

    tobhed du har ett PM

  • speedan

    Medlem
    27 maj, 2016 vid 17:21

    Tack för alla svar men alla GPS försvann på ett nafs, finns det någon GT-31 kvar till salu?
    Sporten dör väl ut när GPS tar slut :tongue:

  • herr-pelegrin

    Medlem
    27 maj, 2016 vid 18:59

    Kan det vara att apparna håller på att ta över helt? Vintertid kör ju en del nu med mobiltelefonen där man kan välja mellan olika appar. De flesta räknar nog inte med dopp i vak och då kan man ju plocka med sig luren i fickan utan problem. Värre är det för vindsurfare som kanske ändå inte litar fullt ut på aquapaken.

  • mattias-j

    Medlem
    1 juni, 2016 vid 09:24

    Köp en Sony Xperia för 900:- och tanka ner Manfreds app gps logit för ca 150:-
    Löst….

  • jester

    Medlem
    26 augusti, 2016 vid 09:42
  • mcrill

    Medlem
    16 september, 2016 vid 11:08

    Carbon Art speed 53
    Säljes
    Stroppar och bag ingår.
    Fint skick. Bilder finns i “köp och sälj”.
    5000:-
    0707484688
    Kungsbacka

  • jester

    Medlem
    19 oktober, 2016 vid 14:12

    Senaste nytt från Locosys: http://shop.gps-speedsurfing.com/p/74/gw60

  • herr-pelegrin

    Medlem
    19 oktober, 2016 vid 21:03

    Det finns väl de som är nöjda med den här (nedan). Min egen GT 31 hänger med men är ute främst efter något i klockformat som pallar att sitta på armen kalla vinterdagar utan att få spel. GT 31:an brukar ju inte lägga av men kan hänga sig om det blir rejält med minus.

    http://www.outdoorexperten.se/p-24996-suunto-ambit3-sport.aspx?gclid=CjwKEAjws5zABRDqkoOniLqfywESJACjdoiGFeVDeHIhRwUQO648gpqwVtLupGRosPMS4EwC6927QxoCYqbw_wcB

  • herr-pelegrin

    Medlem
    30 december, 2016 vid 20:07

    Min GT 31:a la av i dag under kanonförhållanden på Ältasjön. Jag har knappast upplevt bättre glid med hård is plus lite vatten ovanpå. 31:an är på men knapplåset går inte att häva och den går inte att stänga av. (Inget lagrades på kortet, tyvärr, så där rök väl pb alpha och timme.) Är det någon som har koll på vilken armbands-gps som är bäst och som verkligen klarar kyla , dvs rejält med minus i blåst? Lite brådis!

  • lasse-n

    Medlem
    30 december, 2016 vid 22:04

    Locosys GW60 är väl den GPS klocka som gäller för surfing på vatten.
    Hur den är i minus grader lär jag aldrig få veta.

  • billie

    Medlem
    30 december, 2016 vid 23:40

    Det är vanligt att Gt 31 hänger sig . Bara att låta den ladda ur helt och och sedan ladda den igen och hoppas den fungerar.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    1 januari, 2017 vid 09:39

    Lasse N – Tack för info! Jag hörde det kunde vara leveranstid på tre veckor.

    Billie – Tack, det visste jag inte var vanligt, kanske beroende på att min gått som tåget i massa år och aldrig strulat. Den ligger nu för urladdning!

  • faster

    Medlem
    1 januari, 2017 vid 12:34

    Surf.se (Wallen) ska enligt Gustav ha beställt hem ett antal GW60 till deras butik.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    1 januari, 2017 vid 13:43

    Jo, jag såg det. Om jag minns rätt så fanns de tillgängliga för köp fr o m 17:e feb. Jag gjorde så att jag beställde en från:

    http://shop.gps-speedsurfing.com/p/74/gw60

    Men jag vet inte om det går snabbare.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Går det att få tag på någon godkänd GPS längre?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.