Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GISLÖV imorgon

  • GISLÖV imorgon

    Publicerad av jocke-g på 19 februari, 2013 vid 13:45

    Tänkte höra om det är någon som gör mig sällskap i Gislöv imorgn. Prognosen är fin lite kallt men det borde funka.

    Inte rätt årstid att segla själv så jag hoppas någon mer är sugen på vågen i Gislöv.

    Joakim

    alexasu svarade 10 år, 11 månader sedan 11 Medlemmar · 22 Svar
  • 22 Svar
  • alexasu

    Medlem
    19 februari, 2013 vid 20:37

    nja, det var rätt kallt i dalen senast och då var det ändå någon plusgrad…

  • jocke-g

    Medlem
    19 februari, 2013 vid 22:29

    Ja det är klart det var lite kallt sist i Dalen. Men det borde ändå vara ungefär lika imorgon. Ångrar du dig så gör jag gärna ett försök. Finns plats i bussen om vi ska samåka. Jag är ledig hela dagen.

  • jocke-g

    Medlem
    20 februari, 2013 vid 06:28

    Känns bitter att behöva vara kvar hemma idag när mätarn visar 12 i medel och 17 i byarna. Och två dagar med NO är ju inte så vanligt. Så vågen borde vara fin. Men men det kommer snart fler dagar hoppas jag.

  • snaffe

    Medlem
    20 februari, 2013 vid 08:07

    Hade det inte varit så crowded i Gislöv hade jag gärna hängt på:)

    Fan Jocke du e ju riktigt hardcore!!

    Var ute och gjorde ett försök på freestyle i måndags, kändes faktiskt inte så kallt men vinden kom aldrig riktigt men ligga och plaska i Gislöv i minus grader är ju klart hårdare:)

    http://www.windsurflund.se

  • lars_k

    Medlem
    20 februari, 2013 vid 08:15

    Ser brutalt ut nere på Österlen…
    http://surfinvik.se/
    Kör hårt! 🙂

  • jocke-g

    Medlem
    20 februari, 2013 vid 08:57

    Ja det verkar vara bra tryck där, som sagt synd att man missar det bara. Säkert att ingen vill göra mig sällskap?

  • styret

    Medlem
    20 februari, 2013 vid 09:31

    vad fan gör jag i ett dimmigt Sälen idag? Föööck!

  • snaffe

    Medlem
    20 februari, 2013 vid 09:51

    @Jocke G 707133 wrote:

    Ja det verkar vara bra tryck där, som sagt synd att man missar det bara. Säkert att ingen vill göra mig sällskap?

    Kan tänka mig att köra freestyle någonstans om du e sugen på det. För kallt för mig att köra vågor.

  • basse

    Medlem
    20 februari, 2013 vid 10:00

    Stick och rulla bräda istället vettja!

  • jocke-g

    Medlem
    20 februari, 2013 vid 10:54

    Basse. Det är tyvärr inte öppet. Hade gjort det annars.

  • teamrider

    Medlem
    24 februari, 2013 vid 22:31

    Gislöv var bra idag, lite sjukt att det var en dm snö på fältet mellan parkeringen och vattnet dock. Fem seglare och två på SUP.

    Sorry, var bara tvungen att droppa den…

  • dilbert

    Medlem
    24 februari, 2013 vid 22:51
  • bananen

    Medlem
    25 februari, 2013 vid 04:08

    Gött gubbar, åkte snowboard, så jag slapp. Men nu är sässongen igång! Och Jocke, behöver inte oroa sig för sälskap, alltid finns det nån tysk, dansk eller 08 på plats NO-an flåsar på. Bara att åka.

  • kristofferh

    Medlem
    25 februari, 2013 vid 11:50

    Som en av dem 5 seglarna så kan jag bara säga att det var as grymt och kylan var uthärdlig trots snöyra… Så Jocke lär inte få svårt att få sällskap av mig i alla fall…

  • jocke-g

    Medlem
    25 februari, 2013 vid 20:48

    Det är ju skönt att några fick rippa vågen. Känndes väldigt tråkigt att den skulle vara orörd. Sen att jag gärna gjort er sällskap är ju en helt annan sak. Men ni kanske var oroliga att det skulle bli för många på vågen. Ja jag är lite bitter. 😜Är grymt sugen på mer Surf

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GISLÖV imorgon

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.