Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Google tycker surfzone är en bedräglig site

  • Google tycker surfzone är en bedräglig site

    Publicerad av steffo på 7 februari, 2017 vid 14:24

    Ni har säker sett att surfzone har klassats som bedräglig av google och det märks när man använder Chrome.

    Jag har inte hittat några tecken på att så är fallet men undersöker saken vidare.

    jat svarade 7 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • jat

    Medlem
    7 februari, 2017 vid 20:51

    @Steffo 742949 wrote:

    Ni har säker sett att surfzone har klassats som bedräglig av google och det märks när man använder Chrome.

    Jag har inte hittat några tecken på att så är fallet men undersöker saken vidare.

    Ser inte negativt på att Google ser ned på sidan för sidan är ju för oss medlemmar och inte för de där Google. 🙂

  • dendrite

    Medlem
    7 februari, 2017 vid 22:03

    Ser ut så här i Firefox
    67d4ec949bad4cef9855fa25d146765c.png

  • robin

    Medlem
    8 februari, 2017 vid 08:44

    Även AVG Antivirus på min telefon reagerar.

  • steffo

    Medlem
    8 februari, 2017 vid 09:54

    Lite osäkert vad som verkligen var orsaken. Google gnällde på 3 gamla trådar som jag nu har tagit bort plus en annan funktion som inte används längre.
    Efter en ny granskning så ska det vara ok igen men kan ta några timmar innan det släpper

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Google tycker surfzone är en bedräglig site

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.