Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gotlandsvarning – ställ in era möten!

  • Gotlandsvarning – ställ in era möten!

    Publicerad av jesper-b på 16 augusti, 2014 vid 12:15

    Första riktiga proggen på ett tag. Söndag kväll till fredag morgon. Och vi som just kommit in i verklighetens professional-liv. BOKA AV, STÄLL IN, PACKA SURFMOBILEN, DRA och ha sjukt kul denna kommande sensommarvecka med 20gradit vatten, vågor upp till 3 meter och en massa skön vind från sidan (typ)!

    /JB

    gamberg svarade 9 år, 8 månader sedan 14 Medlemmar · 29 Svar
  • 29 Svar
  • jesper-b

    Medlem
    16 augusti, 2014 vid 23:35

    Nu lovar finnen upp till fyra (4), jag repeterar, fyra (!!!!!) meter…….

  • svenne

    Medlem
    16 augusti, 2014 vid 23:48

    Du kommer att få segla tills du får skavsår i rövhålet. Jag har sålt allt jag äger. 🙂

    Boxarna?..

  • sailortrash

    Medlem
    17 augusti, 2014 vid 06:59

    @Svenne 726352 wrote:

    Du kommer att få segla tills du får skavsår i rövhålet. Jag har sålt allt jag äger. 🙂

    Boxarna?..

    but why?

    har du fått trillingar eller…?

  • jesper-b

    Medlem
    17 augusti, 2014 vid 07:22

    En grej bara, jag har ALDRIG fått skavsår ” i rövhålet” av att vågsegla… Hur lyckas du med det Svenne?

    /JB

  • svenne

    Medlem
    17 augusti, 2014 vid 07:42

    @Jesper B 726360 wrote:

    En grej bara, jag har ALDRIG fått skavsår ” i rövhålet” av att vågsegla… Hur lyckas du med det Svenne?

    /JB

    Men nu kommer du att kunna segla så mycket. Asså fatta vad du kommer att segla!

  • bjorn-daniels

    Medlem
    17 augusti, 2014 vid 08:44

    Varför får jag inte 4m i Siljan? Får ju va glad med 4m/s o inte kan man komma loss annars hade det blivit västkusten. Jaja får väl gå ut i garaget och bygga bräda istället.

  • robin

    Medlem
    17 augusti, 2014 vid 09:00

    Jag vet en dalmas som med glädje tar sig från trakterna kring Siljan för en tvådagars på Gotland. Sätt dig i bilen bara, det är värt det!

  • bjorn-daniels

    Medlem
    17 augusti, 2014 vid 09:07

    Jag hade gärna gjort det, var nere i veckan. Ner måndag morgon, Apelviken på em. Vidare till Vilshärad sov i bilen segla fm, hem på tis em. 120 mil. Lätt värt det. Problemet är att jag behöver barnvakt till 3 barn (inte trillingar) om jag ska komma loss nu. Fixar du det kommer jag.

  • bjorn-daniels

    Medlem
    17 augusti, 2014 vid 09:11

    Vill bara poängtera att jag är Skåning inte dalmas, har bara hamnat lite på avvägar.

  • robin

    Medlem
    17 augusti, 2014 vid 09:16

    Aj då, alltid svårt att få ihop surf och familj. Sitter hemma idag av samma skäl. Imponerande roadtrip du gjorde, och lätt värt det som sagt!

  • sailortrash

    Medlem
    17 augusti, 2014 vid 13:08

    Skåne eller Dalarna fick du trillingar eller femlingar…

  • fjant

    Medlem
    17 augusti, 2014 vid 17:34

    Svenne, jag kan ge en snabbkurs i hur man använder en förlängare, du verkar fått det om “bak”foten. Föredrar du sdm eller rdm?
    /Mackan

  • jesper-b

    Medlem
    17 augusti, 2014 vid 18:23

    Konstig tråden blev – nu sitter jag på färgan med en kaffe. Ingen stress, inget stök, bara en lite lätt kittlande känsla i magen. En massa lyxproblem som vilket spot morgonsurfet ska avnjutas på… Tror jag vet vart jag ställer kursen med Humlan. Tur jag ställde in alla möten i morgon. Det blir bra det här.

    /JB

    PS: Inte för sent. Det går en färga strax före lunch i morgon.

  • fjant

    Medlem
    17 augusti, 2014 vid 18:34

    Jeppe, jag är inte avundsjuk… ! Ta nån våg åt mig med! Jag hoppas på att nåt spot här i närheten kan bjuda upp! Svårt att komma loss heldagar i början av veckan…
    /Mackan

  • sailortrash

    Medlem
    17 augusti, 2014 vid 18:36

    Alltså…det blir ju svårt att hämta på dagis kl 15.00 om man åker till Gotland…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gotlandsvarning – ställ in era möten!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.