• Publicerad av hakman på 11 juni, 2009 vid 08:22

    Efter att ha trissat upp förhållandena för den kommande helgen, landar återigen alla prognoser sådär precis innan det är dags för förutsagorna att slå in. Nu gäller det väl att hoppas på att det blir något över huvud taget.

    Aja, 5.3 blir det troligen i vilket fall.

    Håkman

    hakuna svarade 14 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • s19

    Medlem
    11 juni, 2009 vid 09:59

    Hehe… tycker det ser rätt bra ut i SV skåne iallafall 🙂 Blir väl fullt tryck med 4,1an som det ser ut nu 😉

  • 7503

    Medlem
    11 juni, 2009 vid 10:03
    Håkman;552479 wrote:
    Efter att ha trissat upp förhållandena för den kommande helgen, landar återigen alla prognoser sådär precis innan det är dags för förutsagorna att slå in. Nu gäller det väl att hoppas på att det blir något över huvud taget.

    Aja, 5.3 blir det troligen i vilket fall.

    Håkman

    Gött Håkmanen ja kommer garanterat med nya prylar å en bod i Fisken

  • moffat

    Medlem
    11 juni, 2009 vid 10:40
    S19;552510 wrote:
    Hehe… tycker det ser rätt bra ut i SV skåne iallafall 🙂 Blir väl fullt tryck med 4,1an som det ser ut nu 😉

    Ser ju helt klart ut som om man skulle dra sig nedåt Skåne på lördagen. Tips på spots till en som inte surfat söder om Vilshärdad mottages tacksamt. Diskussionerna om att “outa” spots är ju heta på diverse surfrelaterade forum, så allmänt kända ställen där man inte kommer att få ett stinkeye eller värre från arga locals är helt OK! 😉 Det finns några spots på Ytspännings guide, och det kanske räcker så – eller?

  • moffat

    Medlem
    11 juni, 2009 vid 10:50
    moffat;552522 wrote:
    Ser ju helt klart ut som om man skulle dra sig nedåt Skåne på lördagen. Tips på spots till en som inte surfat söder om Vilshärdad mottages tacksamt. Diskussionerna om att “outa” spots är ju heta på diverse surfrelaterade forum, så allmänt kända ställen där man inte kommer att få ett stinkeye eller värre från arga locals är helt OK! 😉 Det finns några spots på Ytspännings guide, och det kanske räcker så – eller?

    Om jag läst forumet ordentligt hade frågan aldrig behövt ställas. Jag fick syn på en tidigare tråd om Ängelholm – så nu vet jag allt.

  • hakman

    Medlem
    11 juni, 2009 vid 12:19
    7503;552514 wrote:
    Gött Håkmanen ja kommer garanterat med nya prylar å en bod i Fisken

    Åjåjåj, sjukt bra jobbat mannen. Vi kör hårt f.o.m imorn, alla ser ut att bli närvarande. Fan va gött det ska bli.

  • hakuna

    Medlem
    11 juni, 2009 vid 19:38

    Men! Vad är det med vinden. Jag har hållt tyst om den här prognosen hela veckan men nu så visar dmi bebisblått på fredag efter jobbet men kräksfärg överallt annars.

    Bah, får man för att man planerar. :-/
    Jeje, hoppas på lördagen åtm!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.