hmmm…kan det stämma…vind?

This topic has 20 svar, 13 deltagare, and was last updated 13 years, 2 months sedan by  Calle_B.

• Författare
     Koa 
    Medlem

Lite vind på g…kanske…kanske inte…

dr Masse 
    Deltagare

Oj, oj, oj. Nu tog du verkligen en risk. Att bara publicera en sådan där bild på konfen, jösses. Du är en sådan där adrenalinkille som inte kan undvika sådana här crazy kickar, va? Prognos för en dag då jag skulle kunna segla, dessutom.

Nej, nej. Det enda som kan rädda detta är om tillräcklig många surfers har bröllop, dop, städdag i bostadsrättsföreningen och AMS-utbildning stenhårt inplanerat i helgen…

Blir det vind så räknar jag iskallt med att bli bredbildsfilmad i HD, oah!

tableTop 
    Medlem

Hoppas, Hoppas!:cool2: :crazy: 😀 :tongue:
    Har varit en riktigt fattig vår och sommar för mig.
    Jag hoppas på hösten; konstant över 10m/s sep, okt,nov, dec kanske?
    jaaaaaaa!

tableTop 
    Medlem
    dr Masse wrote:
    Nej, nej. Det enda som kan rädda detta är om tillräcklig många surfers har bröllop, dop, städdag i bostadsrättsföreningen och AMS-utbildning stenhårt inplanerat i helgen…

Går det att finta vinden genom att boka in skuggmöten i filofaxen?
    nårra erfarenheter av detta masse?

Kelso 
    Deltagare

Kolla in måndagen på Windfinder!! Brutalt med vind….. Hoppas!!

dr Masse 
    Deltagare

Det har ju gjorts försök. Kan funka. Bästa är nog dock att boka in en riktigt jävla viktigt utvecklingssamtal med chefen, på riktigt. Då blir det vind. Lite lägre lön, lite sämre karriär kan bli en direkt konsekvens, men shit happens. Kanske börja packa väldigt mycket flyttlådor och bära möbler i syfta att fejka en flytt? Tror hårt på det, faktiskt.

Koa 
    Medlem

…tror nog att denna drömprognos försvinner snart…men det var vackert sålänge det varade…

adde 
    Medlem

Vem fan har trimmat WG’s varbergprognos?

dr Masse 
    Deltagare

Jag har gjort en skärmdump och njuter av de fina färgerna runt våra stackars vindosmekta kuster som vi inte fått se på oerhört länge.

Tänker på 4.2. Höga hopp. Kraschade bakåtförsök. Nej, förlåt. Landande bakåtförsök. Sidvind på Torö. En bottensväng. En toppsväng. En bottensväng till, minsann! Härligt. Minsta vågfenan i lilla freewaven. Mmmm.

Japp, jag släpper loss ordenligt här nu. Helt enligt filosofin “det är lika bra att ta ut all glädje i förskott annars kanske man missar hela kalaset!”

Nämen oj! En bottensväng till. Nice! Och en sånt där hopp när man liksom lyfts av lite rejälare vind så att det blir klart högre än vad man hade tänkt, oah!

Surfa På! För det är precis vad jag gör just nu. I teorin. I kontorslanskapet.

manno 
    Medlem

En sak är säker, dmi säger att prognosen är osäker men det blir säkert ostadigt! Och till alla som gnäller, flytta till västkusten och skaffa flextid/slacka 😉 Suger fortfarande på 2m-arna från i måndags morse =)

Calle_B 
    Medlem

Chao, Manno, Gotland funkar med, inte bara “Bäst-Kusten”. Glöm inte det.
    MUMMA, HOPPAS DET STÄMMER!

OzMan 
    Deltagare

Torsdag, Väddö?

Surfjohan 
    Medlem

Va lägligt att man är ledig torsd – sönd då och enda bekymret är att åka dit det blåser.. 😛

manno 
    Medlem
    Calle_B wrote:
    Chao, Manno, Gotland funkar med, inte bara “Bäst-Kusten”. Glöm inte det.
    MUMMA, HOPPAS DET STÄMMER!

men för böveln, man får ju aldrig se eller höra nåt om gotland!

Oregistrerad 
    Gäst

hej på er!

Vad kul det är att få läsa lite positiva nyheter ang vindprognoser ,man blir på gott humör med alla trevliga/roliga inlägg!

Hoppas att ni får en trevlig eftermiddag alla trevliga/ roliga surfmänniskor i vårt avlånga land som kallas Sverige!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2019 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account