Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ifall någon missat det…

  • blackadder

    Medlem
    25 juli, 2009 vid 08:55
    sourra;561333 wrote:
    Har ni inte flextid på Mr Burns fabrik?

    Haha, jo om jobbet tillåter. Läser du hn? Jag trodde vi hade kommit överens om att vi inte skulle läsa den skiten.

  • blackadder

    Medlem
    25 juli, 2009 vid 08:56
    Yann;561385 wrote:
    Vi får börja vaxa vindrutor istället. Det är nog effektivare!

    Jävlar va snabb du va…

  • sourra

    Medlem
    25 juli, 2009 vid 19:09

    HN? Nej den skiten läser jag inte. Har det nyligen stått nåt värt att veta?

  • jezaja

    Medlem
    25 juli, 2009 vid 22:20
    D_C;560978 wrote:
    Kitaren vet jag mycket väl vem det är, men tycker det är onödigt att namnge någon som inte har haft möjlighet att bemöta det jag påstår.

    Nej håller faktiskt inte med dig. Det är väl lika bra att hänga ut idioterna så då åtminstone får skämmas (om de nu gör det) och folk kan snacka med dom på stranden innan de sticker ut igen.

    Var ute och försökte vågsurfa lite och såg två stycken som surfade på fel ställe:
    – Random kille med en ny gulaktig Cabrinha kite o bräda (troligen nyligen gått kurs), sade till honom i vattnet att det var förbud att kita i denna viken och att han skulle bege sig till södra näs för att launcha.

    Han verkade fatta men fortsatta “köra”, direkt efter krashade han draken i vattnet framför två små killar, som var kanske 10m neråt i vinden från den krashade draken. Morsorna till killarna stog vid vattenbrynetpå stranden och såg minst sagt oroliga ut. Han launchade på badstraden vid kiosken.

    Guy Lilljegren åkte idag 25/7 inne bland badare (inte längst in men tillräckligt långt in för att det fanns badare utanför) på badstranden i läjet, dock hade han koll på kiten och var inte där särskilt länge men lika illa.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ifall någon missat det…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.