Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Inbrott arrrrrg!!

  • Inbrott arrrrrg!!

    Publicerad av p-malmkvist på 15 november, 2013 vid 18:30

    Yo alla surfers, hade stort inbrott i mitt lager där jag blev av med maskiner och utrustning för 250 000kr som förhoppningsvis täcks av försäkring, men blev dessutom av med alla speedprylar Carbonart 44 årsm 2010, NP RSR 5.4 och 6.2, x9 master, LS kolbom, och AHD Sealion mm och detta är nog mest tungt och där gäller inte försäkringen tror jag, mao om ni ser dessa saker på blocketannons eller annat märkligt så maila petmal@kth.se. Tack på förhand/Petter

    markforce-f-d-markram svarade 10 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • benke-2

    Medlem
    15 november, 2013 vid 19:38

    Aj Fan!

  • jester

    Medlem
    15 november, 2013 vid 22:15

    Surt! Håller ögonen öppna!

  • swe-496

    Medlem
    16 november, 2013 vid 00:52

    Jobbigt värre.
    Håller ett öga öppet, eller båda…..

  • kapten-k

    Medlem
    17 november, 2013 vid 10:12

    Trist! skriv en blänkare i gps speedsurfing buy and sell.. borde vara svårt att bli av med en carbon art 44 utan att väcka misstanke…

  • markforce-f-d-markram

    Medlem
    18 november, 2013 vid 08:24

    @Kapten K 719006 wrote:

    Trist! skriv en blänkare i gps speedsurfing buy and sell.. borde vara svårt att bli av med en carbon art 44 utan att väcka misstanke…

    fy fan vad trist!
    Kör Ca med något prod/serie nr?
    Det borde vara lätt för just dem att fixa detta då de kör made to order.
    Och om de inrättar standards på var det skall finnas UNDER glaslaminat på ett visst ställe där det ej påverkar egensk.
    Lägger man sedan till ett register (ja nu börjar det låta byråkratiskt men kan man stoppa tjuvar och hälare så är det väl värt det) med:
    *Stulna brädor model årsmodell när var hur och serie nummer
    *P brädor med serienumme vem som först beställde brädan ( och vem han hon sedan överlät den på.

    Detta funkar ju bra med aktier och aktiebrev i småfirmor och en CA-bräda är ej gratis.
    Körde man med mer sånt här på de dyra brädorna/prylarna och seglen, så skulle man nog emellanåt spåra billigare prylar OCH vilka det är som snor skiten – tror jag i alla fall

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Inbrott arrrrrg!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.