Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ingen som vågar…

  • smurff

    Medlem
    29 maj, 2009 vid 19:12

    ingen som vågar vaddå?

  • jhj

    Medlem
    29 maj, 2009 vid 19:46

    Typ nämna Gislövshammar och surfet där imorgon………..

  • dilbert

    Medlem
    29 maj, 2009 vid 19:54

    Ser ut att bli en heldag!
    Sitter och monterar ihop min headcam.

    /Johan

  • junksurf

    Medlem
    30 maj, 2009 vid 06:51
    Teamrider;549688 wrote:
    … men det ser bra ut…

    Vem tar på sig att bombhota öresundsbron?

  • svennebanan

    Medlem
    30 maj, 2009 vid 07:19

    Hahaha. Det stod ett par snubbar och packade bilen full på Katarina Bangata igårkväll. Vafan ska dom tänkte jag, men nu hajjar jag. Dagen D för stockholmsinvasionen. El_duderino har säkert redan grävt ner sig för att slåss till siste man;).

  • imported_borje

    Medlem
    30 maj, 2009 vid 18:00

    Bilder och rapporter från dagen tack!

  • dilbert

    Medlem
    30 maj, 2009 vid 18:48
    Borje;549827 wrote:
    Bilder och rapporter från dagen tack!

    2 minuters planing och 2 Walk of Shame, men en sjysst solbränna!

    /Johan

  • emil_h

    Medlem
    30 maj, 2009 vid 19:36

    1½ timme 4,7 & twinser. Ganska värdelöst men det kom en å annan okej våg 😀

  • fredrik-plantin

    Medlem
    30 maj, 2009 vid 20:35

    Nötterna som packade på katarina bangata var jag och poppo the slayer, får meddela att vi seglat 4,7 5,3 i borrby hela dagen i sol med gubbe till logo och sitter just nu på terassen på ett bed n breakfeast tittandes ut över gislöv med en kall jävla öl i handen … vi tackar för oss och säger

    ge järn fö fan!

  • lolve

    Medlem
    30 maj, 2009 vid 21:00

    haha fan vad najs, ni hitta nånstans och bo =). hehe katarina bangata bodde jag på mån-tor (25-28/5) (lite kul, världen är liten)

    fredrik plantin;549848 wrote:
    Nötterna som packade på katarina bangata var jag och poppo the slayer, får meddela att vi seglat 4,7 5,3 i borrby hela dagen i sol med gubbe till logo och sitter just nu på terassen på ett bed n breakfeast tittandes ut över gislöv med en kall jävla öl i handen … vi tackar för oss och säger

    ge järn fö fan!

  • fredrik-plantin

    Medlem
    30 maj, 2009 vid 21:04
    LoLve;549851 wrote:
    haha fan vad najs, ni hitta nånstans och bo =). hehe katarina bangata bodde jag på mån-tor (25-28/5) (lite kul, världen är liten)

    Gott snack love! nästa gång du besöker bangata äre vi som fixar biffen!
    Tack för en go köttabit å en go jävla öl

    ge järn!

  • lolve

    Medlem
    30 maj, 2009 vid 21:05

    ………………….

    fredrik plantin;549848 wrote:
    Nötterna som packade på katarina bangata var jag och poppo the slayer, får meddela att vi seglat 4,7 5,3 i borrby hela dagen i sol med gubbe till logo och sitter just nu på terassen på ett bed n breakfeast tittandes ut över gislöv med en kall jävla öl i handen … vi tackar för oss och säger

    ge järn fö fan!

  • fj69

    Medlem
    30 maj, 2009 vid 22:58

    Jahaja, bilder var det, ingen klassisk Gislöv, men ….trevligt…..Peter Forslin visade dock vad man kan göra i Less then perfect..

    Uppdateringar på kulingvarning under morgondagen,

    Godnatt!

    Fredrik

  • supergleiter

    Medlem
    1 juni, 2009 vid 07:09
    fredrik plantin;549848 wrote:
    Nötterna som packade på katarina bangata var jag och poppo the slayer, får meddela att vi seglat 4,7 5,3 i borrby hela dagen i sol med gubbe till logo och sitter just nu på terassen på ett bed n breakfeast tittandes ut över gislöv med en kall jävla öl i handen … vi tackar för oss och säger

    ge järn fö fan!

    Ser inte ut som ni behöver åka så långt denna veckan iaf:wink:

  • poppo

    Medlem
    1 juni, 2009 vid 16:17

    Tattarna som packade på katarina bangata valde som sagt Borrby som var grymt fint! Plantan körde galet vertikala killerloops med blandade landningar och smiskade den snabba inre läppen duktigt. Jag hade riktigt skoj och var nära på ett par bakåtar med gott häng, fick även lite snaskig ridning.

    Söndagen bjöd på 5,3 med mystryck och One 85:an, då var vi själva där (det blåste inget norrut – men kanske ännu mer söderut?).

    Kort stämningsfilm från vår trip finns uppe på min blog: Ingen vill ju faktiskt filma när det är bra…

    Edit: formatproblemet löst!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ingen som vågar…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.