ISBRÄDA – Idéer inför 2018!

This topic has 17 svar, 5 deltagare, and was last updated 1 vecka, 5 dagar sedan by Profilbild på Herr Pelegrin Herr Pelegrin.

• Författare
    Profilbild på vindsokaren vindsokaren 
    Deltagare

Ja flexet varierar ju beroende på vikten på åkaren.
    Tror jag hittat en lagom universal flex.
    När det var på prova på förra året där ca 20 Pers fick prova så var vikten mellan 45-120kg
    Min vikt 73kg kanske blir något hård men blir perfekt med mina extensions som gör brädan längre och lägre.

Bilagor:

Bilagor:
    1 användare tackade författaren för det här inlägget.
     ldolsen 
    Deltagare

Den här inlägget kanske inte hamnar helt rätt nu men jag kör ändå (i brist på bättre alternativ). Vart går snacket om vart folk planerar att åka för att issurfa? Jag tänker främst på Stockholmsområdet men möjligtvis även lite längre resor. Om det inte existerar funkar det väl att ha en tråd på surfzone men jag tror att de flesta hade föredragit tex en Facebook-grupp. Eller vad säger ni?

Profilbild på Herr Pelegrin Herr Pelegrin 
    Deltagare

Det är numer FB som gäller. Självfallet finns det Messenger-grupper där man kommunicerar inbördes men även forum, ex Vindsurfare på glid, Icecup Sweden och Israpport Isseglare, där man i det senare bör hålla sig disciplinerad till ren israpportering.

• Det här svaret redigerades 1 vecka, 5 dagar sedan av Profilbild på Herr Pelegrin Herr Pelegrin.
Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2017 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Logga in med dina uppgifter

eller    

Forgot your details?

Create Account