Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag blir så JÄVLA trött!

  • Jag blir så JÄVLA trött!

    Publicerad av surfen på 14 augusti, 2008 vid 18:38

    Efter en perfekt surfdag vid Kapellskär så kommer man upp till bilen, för att ta en fika, jiddra lite med dom andra. Vad får man se!!! En stor buckla bak på bilen, troligen en rigg som har rymt ur näven när NÅGON skulle rigga ner misstänker jag? Kan man inte då sätta en lapp på rutan och tala om vad som hänt , namn och nummer så man kan göra upp mellan försäkringsbolagen, det är ju bara 1500kr i självrisk skulle jag tro? Nu har jag bara halvförsäkring så hela kakan blir ur egen plånbok. SKIT också….
    Kan det vara så att lappen har blåst iväg ? Inte omöjligt! Då kanske vederbörande ser det här och hör av sig, skulle vara kanon….

    //Surfen

    surfen svarade 15 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • see

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 09:44

    Trist historia; det var ju ändå inte /så/ många där. Skulle inte kunna dra om jag visste med mig att jag orsakat nåt sånt.

    Hoppas det “ordnar sig”.

    /Killen med NP Zone på bild 8 (som åkte hemåt för att 4,7 på 110L var för stort)

  • surfen

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 09:54

    Visst var det en kul bild med Kustbevakningen och segelbåten som har revat så båtens segel är mindre än ditt 4,7m².
    Det var en fin dag i går vid Kapellskär vi hoppas på mera….

  • bill

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 23:06

    Kan vara ett tips att nämna vad du har för bil.
    Den skyldiga kanske inser att hans rigg var nära en sådan bil om han inte har fattat sin klantighet innan.
    (Det var inte jag, bor 100mil ifrån…)

  • surfen

    Medlem
    16 augusti, 2008 vid 05:02

    @Bill 491040 wrote:

    Kan vara ett tips att nämna vad du har för bil.
    Den skyldiga kanske inser att hans rigg var nära en sådan bil om han inte har fattat sin klantighet innan.
    (Det var inte jag, bor 100mil ifrån…)

    Ett bra tips ,men vi var bara två bilar som stod där. Min Omega Kombi silverfärgad och en VW Passat.
    Nu när man är på bättre humör så har jag kollat av skadan, Å det var nog så att min bil stoppade upp riggen som kom i farandes i vinden som blåste 15-17m/s. Så både bakdörr, skärmen bak och stötfångare måste fixas.
    Jag är ju inte vållande till något så mitt bolag tar inte skadan, så det kunde ju vara rätt 7st om segelägaren hörde av sig!
    Men i morrn söndag lovas det vind igen, det känns bra i alla fall…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag blir så JÄVLA trött!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.