Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kite and Windsurfing guides nu på iPad/iPhone

  • robin

    Medlem
    25 januari, 2011 vid 06:54

    Jag sökte efter den bland apparna för iphone men hittade den inte. Har du lyckats?

  • dr-masse

    Medlem
    25 januari, 2011 vid 07:03

    Nej, har inte sökt bland apparna utan gick på infon på hemsidan. Ej lagt in i iFån alltså.

  • claes6

    Medlem
    25 januari, 2011 vid 10:02

    Den finns inte i svenska App-store, än. Den som de allra flesta av oss är kopplade till. Bara att hoppas att de fortsätter med intro-erbjudandet när den väl gör det.

  • sebbekitte

    Medlem
    25 januari, 2011 vid 21:56

    Har noterat att även tidningen Boards Windsurf Magazine finns tillgänglig för Ipad. 12 nummers prenumeration med dryga 100sidor per nummer för en hundring..

  • claes6

    Medlem
    1 februari, 2011 vid 12:28

    Nu. Finns Appen i svenska App Store. Gratis och allt. Laddade precis ner den.

  • claes6

    Medlem
    1 februari, 2011 vid 14:00
    Claes6;645676 wrote:
    Nu. Finns Appen i svenska App Store. Gratis och allt. Laddade precis ner den.

    Nåja, det krävs nog ett litet klargörande märker jag när jag börjar navigera i App:en. Den är alltså helt gratis att ladda ner, men är då på tyska och de enda fria regionerna är något de kallar “beispiel-region” samt SA. Övriga regioner får man köpa till, hela eller delar (Europa kostar t ex 95:-) och får dem då på engelska. Men det kanske inte förvånade någon.

  • dr-masse

    Medlem
    1 februari, 2011 vid 14:14

    Om appen är bra så är ju Europa lätt värt 95:-… grymt mycket bättre än att släpa runt på den där rättså helfeta boken, som iofs är riktigt härlig att bläddra igenom och drömma sig bort i… 😀

  • claes6

    Medlem
    1 februari, 2011 vid 14:26

    Ja, Masse, App:en verkar vara kanon! Jag köpte Europa på en gång – 95:- är, som sagt inte mycket att bråka om – och man får grundinfosymbolerna från boken (typ av spot, bästa vindriktningar etc), satellitkartor där spotarna är utmärkta, kan kolla avstånd och färdväg från där man befinner sig men även en kortare textinformation om varje spot från boken. Så det verkar vara en bra investering 🙂

    Boken = ligga hemma i soffan och drömma sig bort.
    App:en = på väg mot surf

  • mikaels

    Medlem
    1 februari, 2011 vid 18:37

    Lite snålt att man inte får credit för att man köpt böckerna redan, för massor av pengar…
    En region gratis, t ex.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kite and Windsurfing guides nu på iPad/iPhone

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.