Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite-are runt Lidköping, vart är ni?

  • Kite-are runt Lidköping, vart är ni?

    Publicerad av betbangan på 26 augusti, 2006 vid 13:10

    Blåste nordligt säkert 8-10 ms. Åkte runt hela kinneviken(sandbäcken, framnäs och båtgården) och leta efter er? Tittar man i backspegeln senaste månaden så var ju vinden hyffsad. Enda jag fann var vindsurfare och ett helt gäng kanada-gäss. Är inte dessa spots bra eller?

    andreasg svarade 17 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • wims_lkp

    Medlem
    26 augusti, 2006 vid 13:30

    Jo de är där vi håller till, men inte hade ja en aning om att de har vart sån vind. Men de är klart då har ja sovit hela dagen. Synd att man missa idag, de va ett tag sen man körde.

  • eylon

    Medlem
    28 augusti, 2006 vid 13:52

    Oväntat att det blåste då!, var nere i Apelviken och hoppades på vind! men inte kom det någon vind där inte 🙁
    Blåser ju idag, väntar på bilen ut bara! sen får man leta upp mig med pannlampa inatt!
    ses på vattnet!!! 😀

  • andreasg

    Medlem
    28 augusti, 2006 vid 15:38

    Jag kom hem från Rhodos i dag, det blåste nästan alla dagar vi var där men det blev bara två dagars kitesurf :(. Det var ju inte bara en kitesurf resa eftersom frugan var med och hon kräver ju lite uppmärksamhet också ; )

    Annars hade jag självklart varit där.

  • ric

    Medlem
    28 augusti, 2006 vid 19:27

    asså han har varit på sermester. gott de behövde säkert din häl! att frugan höll dig av brädan menar jag =)

  • ziik

    Medlem
    28 augusti, 2006 vid 20:47

    är sugen så att det gör ont. å vinden har svikit mig i hjo nu ett tag. så jag kommer gärna upp å testar lidköping om det blåser bra någon dag. men hittar inte för fem öre. Så om man kan hitta en guide vore det fint!

  • andreasg

    Medlem
    30 augusti, 2006 vid 08:05

    ZIIK prova att skriva in Svalnäs på eniro kartor så hittar du nog, det är ju en ganska populär badstrand så det är ganska bra skyltat när du börja närmadig.

    Vi ses

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite-are runt Lidköping, vart är ni?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.