Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Kite i Lund

  • Kite i Lund

    Publicerad av karolski på 2 september, 2013 vid 18:44

    Hej.

    Jag är nyinflyttad kitare i Lund och söker kitekompisar;) om inte annat så är jag sjukt sugen på att kita men har ingen bil eller erfarenhet av spots förrutom lomma och habo. Jag har kitat länge och undrar om någon vill ta med mig ut i veckan! Mitt nr är 0733 33 52 15. Jag chippar in för bensin, pengar eller fika.

    Karol

    hanness svarade 10 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • hanness

    Medlem
    2 september, 2013 vid 19:02

    Jag bor i lund och har kört 2 dagar i rad i Habo. Har åkt buss nu och det fungerar helt okej, även om det kan bli lite väntetid i Lomma mellan bussarna.

    Jag kan också hjälpa till med bensinpengar om jag kan åka med någon med bil.

    Mitt nr är 0730868722, är bara att höra av sig om ni vill kajta. om ingen har bil så är det ju iaf roligare att åka buss 2 än själv.

  • lellor

    Medlem
    4 september, 2013 vid 20:23

    Tja!

    Vi e två som kör från gbg fre-lös å söker kitespots neråt landet. Här uppe e prognosen svag men ni verkar ha vind! Vart åker man? Ganska nybörjare, önskemål plattvatten 🙂
    Vilken riktning funkar Habo på? Verkar vara S/SO som gäller för fredag. Supertacksam för svar!

  • karolski

    Medlem
    4 september, 2013 vid 21:05

    Habo borde funka bra. Hör av er fredag så kanske jag kan haka på. nummret finns längre upp;)

  • dave0

    Medlem
    5 september, 2013 vid 05:25

    @Lellor 715574 wrote:

    Tja!

    Vi e två som kör från gbg fre-lös å söker kitespots neråt landet…!

    Här kan du söka upp de spots som passar dig:
    http://spotguide.kicks-ass.net/x/default.asp?Area=0&WindDir=Sydost&Platt=1&ps=1

  • karolski

    Medlem
    5 september, 2013 vid 11:45

    Klagshamn såg nice ut.. är det någon som är sugen på att åka imorgon?

  • karolski

    Medlem
    6 september, 2013 vid 09:27

    Är det ingen som ska ut idag? Sjukt sugen

  • hanness

    Medlem
    6 september, 2013 vid 11:04

    Jag funderar på att kanske dra ut. Är det lundåkra som gäller i så fall? ps har ingen bil

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Kite i Lund

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.