Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite nära trollhättan?

  • Kite nära trollhättan?

    Publicerad av yfo på 27 augusti, 2006 vid 16:25

    Japp då blire plugg i trollhättan en tid framöver, någom som brukar köra nära denna lilla stad?

    vart är det bäst att hålla till?

    Tacksam för svar.

    yfo svarade 17 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • ric

    Medlem
    27 augusti, 2006 vid 21:26

    kör till vänern, sikhall för ost vindar och på sydvesten får du ge dig av till hindensrev vid lidköping. vänern är fan störtskön!! vintertid åker friluftsfrämjandet o massa folk långfärdskrisko vid dessa ställen, de brukar märka ut var isen är testad och ok. köp snowboard eller skrillor + liten kite.

    hadet toppen kanske hörs av om jag åker ner o besöker föräldrarna (uddevalla)

  • eylon

    Medlem
    28 augusti, 2006 vid 13:38

    Gå in på http://www.Lidkopingsurf.se
    Vi är ett gäng som håller till på svalnäs, det är nog det bästa i sydligare vindar, ost kan jag tänka mig sikhall och en vik precis norr om sikhall som jag inte kommer ihåg vad den heter.

  • andreasg

    Medlem
    28 augusti, 2006 vid 15:24

    Det är som Ric och eylon säger.
    Jag åker från Uddevalla till Vänern så fort det blåser.

    Du kan ringa mig om du vill veta mer om Vänern och var man kan kita där, har kitesurfat på Vänern i 7år nu. Eller vägbeskrivningar eller samåkning mm.

    Mvh Andreas

    0709146570

  • andreasg

    Medlem
    28 augusti, 2006 vid 15:52

    Ric ! varför kom du inte sist? det blåste skitbra. Jag körde med nian hela dagen.
    Stefan och Jimmy brände rakt över till Vänersnäs och tillbaka det tog ca 1timme 🙂
    Jag hade redan kört tre timma innan så jag var ganska trött och ville inte ta några onödiga risker, men nästa gång det blåser ostligt är jag definitivt på.

  • yfo

    Medlem
    28 augusti, 2006 vid 18:13

    Låtter gött 😀 tack för hjälpen, slår nog en pling i nästa vecka / denna, det skall ju blåsa lite nu :]

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite nära trollhättan?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.