Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kite på Gran Canaria

  • Kite på Gran Canaria

    Publicerad av atomiccross på 5 januari, 2011 vid 18:23

    Har sett ett antal gånger folk som är ute o kör i öknen (playa del ingles, maspalomas) men finns det någon uthyrning där nere? 12kvm känns lite stort där på sommaren!

    Tror inte Cutre hyr ut kites va?

    lance svarade 13 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • lance

    Medlem
    6 januari, 2011 vid 18:48

    Fanns ingen uthyrning när jag var nere för ngt år sedan men det kan ju ha förändrats. Kolla Google finns det bör du hitta det tycker jag. Blev så sne att jag inte tog med mina saker ner….

  • atomiccross

    Medlem
    7 januari, 2011 vid 10:14
    Lance;643783 wrote:
    Fanns ingen uthyrning när jag var nere för ngt år sedan men det kan ju ha förändrats. Kolla Google finns det bör du hitta det tycker jag. Blev så sne att jag inte tog med mina saker ner….

    ja det r ju lite synd att man går miste om ganska bra kitesurfing där nere.. Svårt att hitta på google dock, har försökt kika runt lite men utan utlottning.

  • lance

    Medlem
    7 januari, 2011 vid 11:23

    KOntakta dessa windsurf nissar som hyr ut sådana prylar. Dom borde ju veta eller ha tips på det tycker jag. 🙂

    http://www.cutre.com/

  • lance

    Medlem
    7 januari, 2011 vid 11:26
  • atomiccross

    Medlem
    20 januari, 2011 vid 20:25
    Lance;643822 wrote:

    Dålig kontinutet för mig här på forumet, men fan vad grymt!! Tackar och bockar så hjärtligt!
    //K

  • lance

    Medlem
    21 januari, 2011 vid 21:03

    Ähh bara roligt att dö surfa på webben och leta lösningar.

    Ha en bra tripp nu !

  • 10ms-anders

    Medlem
    25 januari, 2011 vid 06:04

    Någon som kört lite kite där? vilka vindar? ska man ha med drake eller hyr man? Funderar på att åka dit just för att man kan kita. Tacksam för tips.. Mvh Anders. Oj ursäkta för att jag kapar tråden.

  • lance

    Medlem
    25 januari, 2011 vid 07:07

    Hej Anders, ja det var en kapning det 🙂

    Nå väl, jag har inte kört där själv bara dreglat över dom som körde. Ute på spetsen där stranden vid Mas Palomas svänger in mot Playa De Ingles körde folk. Dels för att inga badar just där. Troligen pga av sjuka strömmar. Vågorna går åt två olika håll såg det ut som så man skall nog inte simma där men surfingen såg grym ut 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kite på Gran Canaria

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.