Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteolyckor…

  • mrmille

    Medlem
    4 augusti, 2004 vid 18:52

    titta, ja gärna.
    men lyssna på pubertalt tjabbel, icke.

    fattar helt plötsligt varför det där inlägget hamnade under olyckor…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 augusti, 2004 vid 19:53

    Rambo din hästpung! bort med skiten!
    /Mfredd

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 augusti, 2004 vid 19:54

    PATRIKOL din slöe moderator, bort med SKITEN!

  • patrikol

    Medlem
    23 augusti, 2004 vid 08:02

    Knappast slö är nog ganska aktiv för att vara moderator tror jag. Sedan gör jag det som jag tycker är lämpligt i egenskap av moderator inte lyssnar på omogna inlägg typ detta. Nu har jag tagit bort skitet för att jag tyckte det var galet inte för att du är oförskämd.

  • kiters_se

    Medlem
    24 augusti, 2004 vid 10:04

    SUCK!!! HELT FEL FORUM!!! Hugo Ljungberg (Rambo)

  • dirk_diggler

    Medlem
    24 augusti, 2004 vid 11:21

    sluta va så jäkla seriös hela tiden. skratta åt det istället, gnäll-/surgubbar kan hålla sig borta från kite. sorgligt att man ska behöva se hur ofantligt tråkiga vissa är. skit samma för fan, det är ett surfforum på internet. kanske inte riktigt stället där man ska komma och vara duktig pojke.

  • svinet

    Medlem
    24 augusti, 2004 vid 15:59

    Haha fan detta var ju asball! Mer sådant så att man kan ha kul när det e kass vind smile.gif

  • tobbelindholm

    Medlem
    22 maj, 2010 vid 17:34

    har läst alla inlägg i den här tråden och de är ju ganska spridda åsikter. jag började med sporten i vintras på snö. ja köpte en cabrinha omega 9. den har jag haft och lärt mig med under vintern uppe på kalfjället (noone´s around). de första ja gjorde var att skaffa mig 2 trainer kites. en 2.0 raidsail och surfers egna nasa kite. ja har kört på snö ca 8 gånger. hårdaste vinden har varit ca 9m/s. ja har gjort debut på vatten med en cabrinha co2 16 och de blåste ca 4 den gången. låg ju såklart mest i vattnet.
    jag har tidigare vindsurfat och så vidare..

    Om vi tar mig som exempel nu!
    hur skulle jag göra? är de att skaffa ett IKO certifikat så är de lugnt för de verkar vara lite de allt handlar om? jag menar bara att även som nybörjare vill ja ju inte göra mig själv olycklig genom att skada mig eller andra pga mitt dåliga omdömme! tror de flesta inom den här sporten är måna om säkerheten och riskerna.

Sida 10 av 10

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteolyckor…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.