• KiteScrew

    Publicerad av ras-b på 11 september, 2012 vid 18:55

    Hey

    kan varmt anbefale “kiteScrewen” en fantastisk opfindelse.

    Kiteskruen er konstrueret i den tro, at man fra tid til anden kiter alene, den er et redskab, der kan gøre dit og mange andres liv lettere, som kiter.

    surfbasse svarade 11 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • viktor77

    Gäst
    11 september, 2012 vid 19:18

    Eller köper man en markspiral på Biltema för 15 kr. Funkar kanon.

  • ras-b

    Medlem
    11 september, 2012 vid 19:29

    ja det kan man, men den fungar inte på stranden 🙂

  • ghiller

    Medlem
    11 september, 2012 vid 19:50

    Jo, den funkar utmärkt 🙂

  • ras-b

    Medlem
    11 september, 2012 vid 20:01

    Er kiten overpowered och jumper på stranden, fungar den inte ” har lært af bitre erfaringer” kitescrewen kan funka i hele vind fønstret om du vil. 🙂

  • regfellow

    Medlem
    11 september, 2012 vid 20:08

    Paraplyfot/ankare för 79 kr funkar fint med. Själv har jag en liten tax dresserad i att launcha/landa kites.

  • ras-b

    Medlem
    11 september, 2012 vid 20:10

    hehe kanche det var en sådan man skulle ha 🙂

  • ras-b

    Medlem
    11 september, 2012 vid 20:16

    kanske hehe sorry 🙂

  • danger

    Medlem
    11 september, 2012 vid 21:27

    399 spänn för en skruv? Och varför har den så långt skaft? Uppenbarligen orkar inte någon skruva ner den hela vägen och det finns därmed ingen möjlighet till låg fästpunkt för kiten… Är mycket skeptisk till att denna skulle fungera bättre än befintliga markskruvar, som kostar betydligt mindre. Någon får gärna övertyga mig. 😉
    Miniskruven för 99 kr är för övrigt väldigt lik Biltemas som kostar 15:-. Skruva ner Biltemaspiralen hela vägen och den sitter jävligt bra även i Falsterbo!

  • hbgkitare

    Medlem
    12 september, 2012 vid 08:10

    Verkar som någon försöker tjäna lätta pengar och byta namn på något som igentligen kallas för jordborr!
    http://www.biltema.se/sv/Fritid/Tradgard/Tradgardverktyg/Redskap/Jordborr-14069/
    Tror inte att plaststripsen håller så länge! Ska man göra något av den idén så tror jag att man ska svetsa på en ordentlig fästpunkt för kabinhaken långt ner på skaftet!

  • windyboy

    Medlem
    12 september, 2012 vid 12:37

    Patetiskt

  • skanepaul

    Medlem
    13 september, 2012 vid 11:11

    Haha 399:-!!!!! 🙂

  • sourra

    Medlem
    13 september, 2012 vid 21:03
    Ras-b;698169 wrote:
    Er kiten overpowered och jumper på stranden, fungar den inte ” har lært af bitre erfaringer” kitescrewen kan funka i hele vind fønstret om du vil. 🙂

    Om man är överriggad och kiten studsar runt på stranden så är det väl inte ett jävla jordankare som är lösningen på ens problem?!

  • surfbasse

    Medlem
    13 september, 2012 vid 23:17

    Hej alla ni som e sugna nu säljer jag för 299 kr den ser ut som den på länken men har en blå tejp på som visar hur långt man skall skruva den missa inte detta erbjudandet.. ring mig om ni e sugna på 112349789

    http://www.biltema.se/sv/Fritid/Tradgard/Tradgardverktyg/Redskap/Jordborr-14069/

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.