Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfare en av de nya Gladiatorerna!

  • virena

    Medlem
    3 mars, 2014 vid 03:06
  • plattvatten

    Medlem
    3 mars, 2014 vid 23:34

    Stort Grattis! Fan va kul, jag ska borja kolla in showen nu, du har ju blivit galet rippad. Hur tranar du? Vad gor du i squat och deadlift?

  • cortex

    Medlem
    4 mars, 2014 vid 12:20

    Grymt Virena! Kör hårt!! Och framförallt… ha skoj!

    /Kaj

  • virena

    Medlem
    6 mars, 2014 vid 15:36

    Tack grabbar! det är redan inspelat, och kan lova att jag hade SKOJ! Det var som ett vuxendagis för de som gillar hårda lekar. 🙂 Något av det roligaste jag gjort faktiskt.
    Träningen är en mix av allt och inget. Oftast 2-4 timmar per dag, blandat gym, olika box-pass, grit-pass, lite thai boxning, MTB, klättring. Varierar ibland tungt i gymmet och ibland många reps. Struktur 0, mycket lek och lite fusk 🙂 Dvs INTE fuska utan ta i! Lite keso och proteinpulver på det 🙂
    Du vet faktiskt inte vad jag gör i squat och deadlift. Har varit skadad och håller precis på att kämpa mig tillbaka. Har nog dragit upp deadlift på 110 kg som mest, vilket inte är så mycket. Nu är jag inte alls där. Inte lika rippad för den delen heller 😉 Jag har för dålig teknink på både knäböj och marklyft, men jobbar på det 🙂 Får hugga tag i någon som kan coacha mig, för jag kör nästan alltid själv 🙂
    Syns snart på vattnet där hemma 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfare en av de nya Gladiatorerna!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.