Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Konstant trött

Taggad: 

  • Konstant trött

    Publicerad av tin-tin på 30 november, 2011 vid 16:14

    Hej på er!

    Jag är så otroligt trött hela tiden, jobbar endast deltid så det är inte pga för mycket arbete även om det känns som så. Att göra minsta lilla grej känns som en omöjlig sak att göra. Förstår inte. Sover jag för mycket? Någon som kan känna igen sig? Du vill göra saker men energin finns verkligen inte där, till och med armarna ber om en paus nu när jag skriver detta inlägg?? :confused2:

    romoslimb svarade 12 år sedan 8 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • svenne

    Medlem
    30 november, 2011 vid 16:26

    Trötthet är ett av det tydligaste symptomen på depression.
    Om jag vore dig skulle jag inte fråga några tomtar på Internet, fråga en läkare istället.

  • mr-jibe

    Medlem
    2 december, 2011 vid 09:58

    En sak jag har hört om sömnen är att man blir mycket tröttare att inte ha relativt fasta tider för sömn, alltså om man går och lägger sig ungefär samma tid och går upp på morgonen vid samma tid så ska det hjälpa. Så mer rutin kan funka, men håller absolut med Svenne om att det kan va bra att kolla upp! 😉

  • acemattias

    Medlem
    4 december, 2011 vid 22:01

    Mycket ljus, lag innomhus temp (ca 16 grader), at lagom och ratt saker, jogga eller ga en svang varge dag, social stimmulans tex ragga, traffa familj/vanner, gor en sak varge dag som du aldrig gjort forut.
    Ar alla saker som kan hjalpa:smile:

  • tin-tin

    Medlem
    6 december, 2011 vid 10:45

    Tack så mycket för tipsen pojkar och förlåt för det sena svaret, mitt internet slutade fungera hemma, otroligt irriterande.

    Jag har bokat tid med läkare så det ska förhoppningsvis kunna hitta lösningen…

    🙂

  • axelh

    Medlem
    14 februari, 2012 vid 15:49

    Spring 1 mil

  • tomca

    Medlem
    7 april, 2012 vid 14:37

    Kroppen är som en maskin/motor behöver rätt drivmedel för att fungera optimalt. Det är inte många som tänker på hur viktig maten/näringen är. Jag har blivit mkt piggare o fått mer energi mm. Efter att jag började använda Herbalife. Leo Messie o Zlatan har också kommit på hur bra det funkar.

  • alfisti

    Medlem
    8 april, 2012 vid 09:44

    Kolla blodvärdet, det kan vara lågt!?

  • romoslimb

    Medlem
    9 april, 2012 vid 11:46

    Îí âñòðå÷àåò Ñåðàôà, îõðàííèêà Ïèôèè, ñ êîòîðûì åìó ïðèõîäèòñÿ ñðàæàòüñÿ, ÷òîáû äîêàçàòü ñâîþ èçáðàííîñòü.×àñ çà ÷àñîì, äåíü çà äíåì îí ñîáèðàåòñÿ òðåíèðîâàòüñÿ â ëîãèêå, ìàòåìàòèêå, ôîêóñàõ è äðóãèõ äèñöèïëèíàõ. dr web launch cureit exe Íà ýòîò ðàç åãî âðàã, Äîêòîð Çëî, ïîõèòèë âñåõ…Ïðàêòèêà ñîñòîèò èç 3 ôàç îáùåé äëèòåëüíîñòüþ 65 ìèíóò.. 10873552671 ñêà÷àòü êëþ÷ äëÿ super video splitter 4.6 http://unionpier.ru/user/Inhibleexhich/

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Konstant trött

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.