Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Köpa färg i större förpackning är sprayburk?

• Köpa färg i större förpackning är sprayburk?

Publicerad av ola_p på 6 april, 2007 vid 16:32

har noterat att sprayburkarna med bilfärg man kan köpa på micro inte räcker speciellt långt när man håller på med projektet att slipa/blästra varenda rostfläck…

Jag har en färgspruta till kompressorn, vet dock inte hur bra den är (en inte så vild gissning är att det är billigaste möjliga). Tänkte använda den till att måla istället. Å så får jag erkänna att jag inte är så petig men slutfinishen, men rätt kulör får det ju gärna vara på färgen…

Vart kan man få tag på en lite större dunk färg, helst som matchar bussens färg (L90Z)..?

tdk svarade 18 år sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • tdk

Medlem
    9 april, 2007 vid 07:26

Stick in till närmsta billackerare. Bör inte vara några bekymmer att få köpa en skvätt. Dom har ju dessutom datorer som blandar till rätt kulör.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Köpa färg i större förpackning är sprayburk?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.