Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köpes 10 m2

  • mackansson

    Medlem
    13 juli, 2012 vid 07:27
    walle;693056 wrote:
    INGEN som kollar köp/sälj längre???

    Har sjukt bra priser på två av mina kites, Switch Nitro 10m2 och Switch Combat 13m2 båda 2012 sparsamt användna då det blåst sjukt dåligt här i norra småland…

    Köper man båda kitesen får man dom för 9500:- med en bom!

    Kan ev ordna frakt över stora delar av södra sverige då jag har semester och kan ta det som en surftripp.

    Jodå, jag har kollat köp/sälj i princip varje dag sedan åtminstone ett halvår tillbaka. Eftersom jag inte hittat nåt som passar chansade jag och la upp en tråd här.

    Switch nitro har jag ingen koll på, och vågar inte köpa oprövat när du bor så långt bort.

  • above_the_law

    Medlem
    13 juli, 2012 vid 09:57
    Mackansson;693048 wrote:
    Tack för erbjudandet, men en 9 m2 känns lite onödigt nära min 8…

    Sorry läste inte hela tråden… Förstår dig där. Surf´s up NU:-)

  • walle

    Medlem
    13 juli, 2012 vid 12:03
    Mackansson;693058 wrote:
    Jodå, jag har kollat köp/sälj i princip varje dag sedan åtminstone ett halvår tillbaka. Eftersom jag inte hittat nåt som passar chansade jag och la upp en tråd här.

    Switch nitro har jag ingen koll på, och vågar inte köpa oprövat när du bor så långt bort.

    Alla som inte testat Switchkites kan göra det, fullt av “teamriders” över hela sverige!

    I Malmö finns:
    Thomas Waldner
    Email: tomwaldner059@gmail.com
    Ph: +46767621393

    För övriga sverige/världen kolla:
    http://switchkites.com/team_switch/demos/demos.php

    Alla teamriders är skylldiga att visa upp/låna ut drakarna, bara att boka en tid eller gå fram till oss på stranden 🙂

    BRA drakar till bättre priser!

  • pjoter

    Medlem
    13 juli, 2012 vid 20:08

    Har en ny Caution Mayhem 11kvm -10 kvar. Grymt snabb å kul kite.

    7000:- komplett. Passerar gbg imorgon och ska sen vara där lite senare i veckan.

  • telekiter

    Medlem
    17 juli, 2012 vid 12:05

    Tjena. Jag har en HELT NY 10m Blade Trigger från -11. Ouppackad. Kite only. 4500 kr inkl. frakt.

    /Urban.

  • alohasurfer

    Medlem
    17 juli, 2012 vid 15:50

    Säljer min Naish Park 10:a från 2012 komplett för 5 lax!

  • mackansson

    Medlem
    17 juli, 2012 vid 20:05

    Tack för alla erbjudanden, nu har jag köpt mig en kite! Tråden kan förhoppningvis vara till nytta för andra på jakt…

    Men som någon sa längre upp, använd sälj-sektionen här på surfzone! Jag har legat och trålat där sen i vintras utan att få napp…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köpes 10 m2

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.