Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kort film fr Le Vallé igår fm

  • samhansson

    Medlem
    26 oktober, 2010 vid 19:07

    ahh surf är ute

  • skotten

    Medlem
    26 oktober, 2010 vid 23:27

    nice Nicco, always good to see the man with the big feet in the waves : )

  • pjoter

    Medlem
    27 oktober, 2010 vid 07:40

    Gött med filmsnuttar!

    Sen är kanske inte alla intressanta för en men jag tycker det läggas upp på tok för lite filmer och bilder. Framförallt lite mindre seriösa saker, För den stora massan är det såklart roligare att se mjersen sätta ett fett trick superredigerat men lägger man upp 10 bilder på olika åkare från spoten så är det 10 pers som blir superglada att de är med på bild. 🙂 Sjukt mkt folk som fotar och filmar (inklusive mig själv) men som sen inte lägger upp det någonstans. Lite tråkigt att man vet att det säkert finns riktigt bra bilder på en på massa andras datorer men som man aldrig får se.

    Vissa har lyxen att det filmas fotas på en hela tiden medans andra aldrig får se sig själv på bild. Tänk nybörjare Örjan som stolt kan visa upp ett foto på där han sätter ett av sina första hopp. Synd bara att steffo suger så fett att lägga upp bilder på nu. Bättre förr med bilder i inläggen istället för det här tramset som bara slöar ner det hela.

  • acemattias

    Medlem
    27 oktober, 2010 vid 15:48
    pjoter;637427 wrote:
    Gött med filmsnuttar!

    Sen är kanske inte alla intressanta för en men jag tycker det läggas upp på tok för lite filmer och bilder. Framförallt lite mindre seriösa saker, För den stora massan är det såklart roligare att se mjersen sätta ett fett trick superredigerat men lägger man upp 10 bilder på olika åkare från spoten så är det 10 pers som blir superglada att de är med på bild. 🙂 Sjukt mkt folk som fotar och filmar (inklusive mig själv) men som sen inte lägger upp det någonstans. Lite tråkigt att man vet att det säkert finns riktigt bra bilder på en på massa andras datorer men som man aldrig får se.

    Vissa har lyxen att det filmas fotas på en hela tiden medans andra aldrig får se sig själv på bild. Tänk nybörjare Örjan som stolt kan visa upp ett foto på där han sätter ett av sina första hopp. Synd bara att steffo suger så fett att lägga upp bilder på nu. Bättre förr med bilder i inläggen istället för det här tramset som bara slöar ner det hela.

    Ser fram emot att fa se go pro material fran dig Peter:smile:
    Min filmare ar pa avvagar efter en ursparad fest, men sa snart jag fatt tillbaka den skall det redigeras och laggas upp.

  • regfellow

    Medlem
    27 oktober, 2010 vid 15:57

    Filmad av kompis som inte kan filma och inget stativ, råmaterialet sög, andra filmsnutt jag någonsin redigerat, första gången jag använder sony vegaz, jag har kitesurfat i 3 månader, tränar på att ta höjd i vågor och känner inte spotten så jag tar inte ut svängarna speciellt mycket med att prova hopp osv… kallt i vattnet, vågor, stömt och sideshore vind… är ju numera familjeförsörjare…

    En ganska lökig och utelämnande film ifrån mig och ganska ointressant för merparten, dock kan man se en Naish Bolt i luften, se lite hur det ser ut i Borrby när det blåser 8-10 m/s och hur strömt det är nära stranden t.ex. när man startar och svårigheten med att ta höjd när det är strömt. Man kan även njuta av lite Iron Maiden.

    [ame=”http://www.vimeo.com/15916562″]Lite kitefilm on Vimeo[/ame]

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kort film fr Le Vallé igår fm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.