Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kustväder appen

  • Aquario

    Medlem
    20 november, 2015 vid 11:37

    Har använt den här appen i flera år, tycker att den är suveränt bra, användbar och blir snyggare för varje revision. skall genast byta ut till senaste version.

    Toppbetyg från mig!

  • Aquario

    Medlem
    20 november, 2015 vid 11:52

    Menyn har försvunnit, så det går inte längra att göra inställningar för att starta i favoritläge.
    Det hade kanske räckt med namnet på mätstationen i listan, kompassrosen och mätdata kunde visas/döljas vid klick på namnet, då hade det varit perfekt.

    Har testat på Nexus 5 med senaste Android Marshmallow

  • calle

    Medlem
    20 november, 2015 vid 14:33

    Hej!
    Installerade appen på min Nexus 5 med senaste Android och jag saknar oxå en meny, precis som Aquario.

    / Calle S

  • mtias

    Medlem
    22 november, 2015 vid 15:45

    @aquario 737063 wrote:

    Menyn har försvunnit, så det går inte längra att göra inställningar för att starta i favoritläge.
    Det hade kanske räckt med namnet på mätstationen i listan, kompassrosen och mätdata kunde visas/döljas vid klick på namnet, då hade det varit perfekt.

    Har testat på Nexus 5 med senaste Android Marshmallow

    Hej,

    Tack för feedbacken. Kul att ni gillar appen! Menyn finns kvar. Dra bara med fingret från vänsteryttersida av skärmen in mot mitten precis som förrut. Däremot tog jag bort titelbaren då den tar(enligt mig) upp för stor del av skärmens begränsade utrymme.

    Så prova att dra med fingret från vänsteryttersida mot höger så kommer menyn fram. Förr kunde man klicka fram menyn(via titelbaren) samt slida fram menyn, nu kan man bara slida fram menyn.

    Glöm inte att lämna feedback är ni snälla.

  • mtias

    Medlem
    22 november, 2015 vid 15:47

    @Calle 737065 wrote:

    Hej!
    Installerade appen på min Nexus 5 med senaste Android och jag saknar oxå en meny, precis som Aquario.

    / Calle S

    Hej Calle,

    Menyn finns absolut kvar. Se tidigare svar.

    /Mathias

  • calle

    Medlem
    22 november, 2015 vid 18:08

    Haha! Såklart!
    Fin app!

    / Calle

  • mtias

    Medlem
    22 november, 2015 vid 19:18

    Inte helt självklart kanske. Men ett rätt vanligt sätt att komma åt menyer och annat på appar : )

    Tack!

  • calle

    Medlem
    4 december, 2015 vid 08:04

    En fråga till.
    Värdena uppdateras aldrig, jag måste stänga ner appen för att den skall läsa in nya värden.
    Jag har prövat att swipa in uppifrån som man gör i många andra appar men det fungerar inte.
    Vad har jag nu missat?

    / Calle

  • mtias

    Medlem
    4 december, 2015 vid 10:42

    @Calle 737370 wrote:

    En fråga till.
    Värdena uppdateras aldrig, jag måste stänga ner appen för att den skall läsa in nya värden.
    Jag har prövat att swipa in uppifrån som man gör i många andra appar men det fungerar inte.
    Vad har jag nu missat?

    / Calle

    Tjena,

    La till en ny sök igår med autoifyllning, som kommer fram om man skollar. Det du efterfrågar är näst på listan.

  • calle

    Medlem
    4 december, 2015 vid 10:44

    Oki, då väntar jag med spänning 🙂
    /Calle S

  • mtias

    Medlem
    4 december, 2015 vid 19:42

    Calle dra ner nya versionen 1.4.5 imorgon så kan du uppdatera listan genom att swipa från höger mot vänster.

  • mtias

    Medlem
    5 december, 2015 vid 21:23

    Nu finns även kartvy med vindpilar med + lite annat.

  • calle

    Medlem
    6 december, 2015 vid 21:05

    Perfekt!
    Snabbt jobbat 🙂

  • bananen

    Medlem
    8 december, 2015 vid 15:27

    Hittade lite små buggar, hur vill du ha feedback? Per mail eller här?

    Backar man från kartan eller inställningar så avslutas appen, tex. Ett förbättringsförslag vore att sortera stationerna i avstånd från din position istället för alfabetisk ordning samt att skapa lite förval, som tex västkusten, Tjockhult, Skåne. Geofenca stationerna i områden, typ.

  • _frippe_

    Medlem
    8 december, 2015 vid 19:19

    Jag gillar appen och håller med om förbättringsförslagen ovan. Men behåll gärna alfabetisk sortering också så man kan välja själv på något smidigt sätt om du implementerar det.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kustväder appen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.