Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing lack till RRD TT medium, 2001

  • poppo

    Medlem
    28 juli, 2005 vid 12:51

    vad har du nu gjort med min gamla pärla matt??!! wink.gif

  • ozman

    Medlem
    28 juli, 2005 vid 13:01

    Några små dingar har det blivit genom åren! Det är på tiden att göra brädan någorlunda enkelfärgad.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 juli, 2005 vid 17:35

    Gå in med brädan i en målar-affär så blandar dom till en sprayburk med den färgen. Så gjorde jag med min Twin Tip. Tyvärr slängde jag spray-burken för ett tag sedan…

  • t_t

    Medlem
    28 juli, 2005 vid 18:30

    Hade en TT -02 som jag hittade bra färg till. Tror dock nyanserna skiljer mellan brädorna… Kolla i alla fall in Mekonomen och deras “Sprayset” “Auto K”. Färgen heter OPEL Signalblau 224. Bättre färg finns nog inte till 02:an i alla fall.
    M

  • ozman

    Medlem
    29 juli, 2005 vid 12:31

    Tack för svaren! Jag ska pröva Mekonomen först. Förresten, är du säker på att din var en -02:a? Den var väl röd-orange färgad tror jag.

  • ozman

    Medlem
    29 juli, 2005 vid 18:02

    Spray-färgen från Mekonomen var klockren vad gäller färg. Vi får se hur den tål vatten!!

    Tack igen för hjälpen.

  • t_t

    Medlem
    29 juli, 2005 vid 20:46

    Bra! Jo, det stämmer att M -02 var orange. Jag hade en L. Färgen funkar klockrent även i vatten! Jag strödde över lite fin akvariesand och sprayade flera lager över. Finfint grepp som håller bra…
    M

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing lack till RRD TT medium, 2001

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.