Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing lejet lördag 29/8

  • sinker

    Medlem
    29 augusti, 2009 vid 20:03

    Och var kom den vinkeln ifrån?? Man skulle vara kvar alltså…
    Mycket action i dom bilderna!
    /sinker

  • easyrider

    Medlem
    29 augusti, 2009 vid 20:24

    ok här kommer det mer…

  • frippe75

    Medlem
    29 augusti, 2009 vid 20:49

    Synd att bilden på mig är oskarp… Vad hade du för bländare?? och slutartid??

    Tippar på 5.6 och 100i slutar tid… Dra upp ISOn!

    Tack för engagemanget!!!
    Samma plats imorgon??

  • m3lk3r

    Medlem
    29 augusti, 2009 vid 21:42
    frippe75;571364 wrote:
    Synd att bilden på mig är oskarp… Vad hade du för bländare?? och slutartid??

    Tippar på 5.6 och 100i slutar tid… Dra upp ISOn!

    Tack för engagemanget!!!
    Samma plats imorgon??

    OT som fan men, grattis till 666 inlägg!

  • dr-masse

    Medlem
    30 augusti, 2009 vid 07:58

    Va fasen, var det bara sjörövare och brittiska stridspiloter ute å körde i det där? Ser väldigt kul ut!

  • lundstroem1

    Medlem
    30 augusti, 2009 vid 08:12

    Nja, jag var där också.

    Skulle vilja rikta ett stort TACK till killen som stannade och höll kvar min bräda sedan den blåste ifrån mig en 20-30 meter. Känndes helt kört att kunna simma ikapp den.

    Jag var rätt mör när jag äntligen kom fram till den så jag orkade inte vattenstarta utan fick driva in på grunt vatten, sen gick allt bra.

    TACK än en gång

  • doc

    Medlem
    30 augusti, 2009 vid 08:46

    Fasen, nya Boxer ser eeeeelakt ut!

  • swe227

    Medlem
    30 augusti, 2009 vid 19:27

    Slängde fram kameran (kl~10) innan vi drog till Åsa…

  • basse

    Medlem
    30 augusti, 2009 vid 19:32

    Aahhh… trevligt med bilder, jag kör det röda Box’ret. Det var ju ett gäng som fotade lite sent på dagen så det borde finnas en hög bilder. Då hade vi faktiskt lite vinkel ibland. Annars en jobbig dag tycker jag med många små vrid som gjorde vinden lite opålitlig.

  • bizonoxe

    Medlem
    30 augusti, 2009 vid 21:51
    Lundstroem1;571440 wrote:
    Nja, jag var där också.

    Skulle vilja rikta ett stort TACK till killen som stannade och höll kvar min bräda sedan den blåste ifrån mig en 20-30 meter. Känndes helt kört att kunna simma ikapp den.

    Jag var rätt mör när jag äntligen kom fram till den så jag orkade inte vattenstarta utan fick driva in på grunt vatten, sen gick allt bra.

    TACK än en gång

    Hehe, lugnt 🙂 Surferlove dude! :santa:

  • mes

    Medlem
    31 augusti, 2009 vid 08:16

    Det var ingen som fotade min forward-into-bakåt vid tvåsnåret???…eller i ärlighetens namn var det en “Fogdö” fast jag klarade mig med diverse värk i kroppen…seglet blev tyvärr lite ledset…

    🙁

  • stefan_gbg

    Medlem
    31 augusti, 2009 vid 08:33

    Kul med lite bilder fån helgen.
    Tyvärr för min del blev det inte en minut segling.

  • forzaboy

    Medlem
    31 augusti, 2009 vid 08:47

    Här finns lite fler bilder från lördagen:
    http://www.flickr.com/photos/27337255@N06/sets/72157622193191588/

    Way Out West Coast. Lejet, Varberg.

  • frippe75

    Medlem
    31 augusti, 2009 vid 12:43

    Fan vad kul med bilder!!! Måste ställa upp som fotograf lite oftare.. Kameran blev liggandes i bilen hela dagen… Jag höll på att sluta med vindsurfing den här dagen runt lunchtid för det gick så jävla dåligt. Försökte hålla mig under vattnet vid vredesutbrotten 🙂 Men eftermiddagen/kvällen vägde upp alltihopa.. Tack Lejet!

  • mes

    Medlem
    31 augusti, 2009 vid 13:25
    frippe75;571820 wrote:
    Jag höll på att sluta med vindsurfing den här dagen runt lunchtid för det gick så jävla dåligt. Försökte hålla mig under vattnet vid vredesutbrotten 🙂

    Tack Frippe…du hjälpte mig att kommat ut…F_N vad jä_la dåligt det gick här oxå…hade precis samma tankar som du och jag hoppas ingen hörde vad jag skrek i böljorna…å så en avslutning med “jävlar….vikken smäll” med totaltraschat segel precis när jag skulle dra hem…hade god lust att lägga ner resten av säsongen…fast det går ju över.

    Det pikanta är att jag har kommit till Lejet tidig eftermiddag de senaste gångerna för att få hör hur grisbra det varit ända fram till lunch …så nu åkte jag tidigare…och så var det tvärtom. Det är bara att konstatera att man ska vara på vattnet 08.00 till 21.00…

    😉

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing lejet lördag 29/8

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.