Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Leucate april 07-anmälning senast 30/1

  • getwet

    Medlem
    18 februari, 2007 vid 10:11

    @Jester 365638 wrote:

    28 anmälda? Och bara Robban som e svensk? Kolla här:

    http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=forum&smnu=1&val=3557

    Det kommer flera….

  • jester

    Medlem
    19 februari, 2007 vid 07:08
    getwet;365648 wrote:
    Det kommer flera….

    Gött. Tänkte bara att ni inte missar något…

  • faster

    Medlem
    20 februari, 2007 vid 20:35

    Efter Naish Speed Party är det en ny tävling 9-13 april, osäkert om dom tar emot fler anmälningar men vi jobbar på det. http://www.masterteam.be/index.php?option=com_eventlist&Itemid=28&func=details&did=1
    Måste lära mig franska!

  • imported_macts

    Medlem
    20 februari, 2007 vid 20:38

    @faster 366117 wrote:

    Efter Naish Speed Party är det en ny tävling 9-13 april, osäkert om dom tar emot fler anmälningar men vi jobbar på det. http://www.masterteam.be/index.php?option=com_eventlist&Itemid=28&func=details&did=1
    Måste lära mig franska!

    Robban: Jag har mailat belgarna och frågat om vi kan få platser, återkommer så fort jag fått svar. Ska ta tag i anmälningen till Naish speed imorgon….

  • brandodahome

    Medlem
    26 februari, 2007 vid 11:41

    Hej,

    Fått svar från Patrick van Hoof (B52), han bekräftar att det fortfarande finns platser till BK speed i Gruissan. Nu väntar jag på svar från honom om inskrivningen/inbetalningen.

    ///Sandro

  • getwet

    Medlem
    1 mars, 2007 vid 17:38

    Nu är det bekräftat, getwet och faster i No Speed Limit Team är nu klara till Naish speed party 5-9 april samt BK speed 500meter 9-13 april. Hellboy är också på samt Mac TS.

  • Oregistrerade

    Gäst
    1 mars, 2007 vid 22:04

    Men Mike? Har ni fått några prylar då??? Du vet vart du kan låna 🙂

  • surfan

    Medlem
    1 mars, 2007 vid 22:14
    BrandoDahome;366981 wrote:
    Hej,

    Fått svar från Patrick van Hoof (B52), han bekräftar att det fortfarande finns platser till BK speed i Gruissan. Nu väntar jag på svar från honom om inskrivningen/inbetalningen.

    ///Sandro

    Är det B1 och B2 du pratar med???

  • faster

    Medlem
    2 mars, 2007 vid 02:27

    @surfan 367635 wrote:

    Är det B1 och B2 du pratar med???

    Japp B1+B2= B3=http://www.masterteam.be/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=2

  • levieux

    Medlem
    2 mars, 2007 vid 07:53

    Man måste ha läkarintyg för att kunna delta i en idrottstävling i Frankrike, oavsett typ av idrott. De flesta klubbar brukar annordna för sina medlemmar att en läkare kommer en kväll till klubben och kollar alla. Det räcker med ett papper med “Jag, Dr XXXX, intygar att lille Kalle är frisk för att kunna delta i sportliga aktiviteter”. Sen tar man en massa kopior då det behövs på alla tävlingar.

  • imported_macts

    Medlem
    2 mars, 2007 vid 08:42

    @LeVieux 367658 wrote:

    Man måste ha läkarintyg för att kunna delta i en idrottstävling i Frankrike, oavsett typ av idrott. De flesta klubbar brukar annordna för sina medlemmar att en läkare kommer en kväll till klubben och kollar alla. Det räcker med ett papper med “Jag, Dr XXXX, intygar att lille Kalle är frisk för att kunna delta i sportliga aktiviteter”. Sen tar man en massa kopior då det behövs på alla tävlingar.

    Dom har fixat så att en läkare är på plats för att fixa intyg innan tävlingarna börjar.

  • levieux

    Medlem
    3 mars, 2007 vid 00:56

    Visst, men da maste du ta en storpiller!!!
    Sern får du ditt intyg.

  • levieux

    Medlem
    3 mars, 2007 vid 00:58

    Javisst, men då måste du ta ett storpiller!
    Sen kan du få ditt intyg.

  • marden

    Medlem
    20 mars, 2007 vid 16:46

    shit
    frugan tyckte att vi skulle ta en resa snart till någe “romantisk”ställe typ rom sa hon.
    -njaaa va fan ska vi göra där,
    kan vi åka typ till franska rivieran istället så jag åtminstånde kan surfa lite sa jag.
    -okej sa hon, tycke jag hörde.
    så vad tror ni är det för sent påtänkt? för mig som inte e så snabb
    vilka åker,hur,med vad,när osv

  • getwet

    Medlem
    20 mars, 2007 vid 18:06

    @Mården 371264 wrote:

    shit
    frugan tyckte att vi skulle ta en resa snart till någe “romantisk”ställe typ rom sa hon.
    -njaaa va fan ska vi göra där,
    kan vi åka typ till franska rivieran istället så jag åtminstånde kan surfa lite sa jag.
    -okej sa hon, tycke jag hörde.
    så vad tror ni är det för sent påtänkt? för mig som inte e så snabb
    vilka åker,hur,med vad,när osv

    Klara just nu för avfärd samt anmälda är Faster, Getwet, Mac TS, Hellboy. Samtliga från Fahlens……

    Det går att efteranmäla sig till en något högre kostnad, jag tror att det är begränsat antal deltagare och har ingen aning om hur många det är.

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Leucate april 07-anmälning senast 30/1

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.