Lite filmer från sommaren

This topic has 7 svar, 5 deltagare, and was last updated 4 years, 10 months sedan by  Herr Pelegrin.

• Författare
     bazmei 
    Medlem

Skickar med en länk till min blogg där jag lagt upp två nya filmer från dels vänern i förra veckan och sedan från Karpathos tidigare i sommars.

Kan starkt rekkommendera Karpathos 🙂

http://www.alwaysinwater.se/

Electric 
    Deltagare

Kul med en rapport från ett lite mer udda ställe (jag menar inte Karpathos …)! Du får väl lägga till stället på spotguide!

/Lars

Södertörns surfklubb - sodertornsurf.se

svennebanan 
    Deltagare

Vassbotten – Four Seasons, soft film och grym titel. (bommen ska upp lite kanske?)

bazmei 
    Medlem

Tack. Vi bor precis vid Vänern så varför inte surfa där man bor 😉 Kul att du gillade four seasons filmen. Hade tänkt att göra de till ett större projekt än vad de blev. Men suget att göra filmen på en gång tog över 😉 Kan ju alltid komma en uppföljare. Bommen är höjd sen en månad tillbaka 🙂

Herr Pelegrin 
    Deltagare

Var det förre nordiske och svenske mästaren Stefan Ahlfeldt på wakeboarden? Jag har för 16-17 år sedan kört dragbåt med Stefan efter och tittat på massor med tävlingar. Killen på filmen är väldigt lik Stefan. Enda som talar mot det är att att han kraschade rollen. Det gjorde inte Stefan!

bazmei 
    Medlem

Nej de var det inte. Lasse heter denne här mannen. Varför han missade är nog för att han inte håller samma kaliber om man jämför med eliten. Tror detta va första försöket på volt ha gav sig på 🙂

hGlifberg 
    Medlem

Kul att se! Alltid kul att se lite segling!

Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk

Herr Pelegrin 
    Deltagare

Ok, tack för info och hoppas Stefan A inte ser denna konversation! 😣

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2019 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account