Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Liten surfbil

  • spinl

    Medlem
    6 april, 2016 vid 06:52

    Går tyvärr inte att få framsätet helt platt i honda civic. Går dock att fälla bakåt så att det sticker upp mycket lite. Får in min största bräda (250 cm) lång + grejer utan att det blir högre än dörrkarmen.

    Vid längre resor plockar jag ut framsätet helt.

  • towel

    Medlem
    6 april, 2016 vid 07:47

    Det låter ju helt ok, mycket bättre än övriga modeller jag kollat på. Tack!

  • sturle

    Medlem
    7 april, 2016 vid 08:35

    Citroen Berlingo er helt genial! Ikke for dyr. da kan du få med 3 brett i bilen samtidig med at du har plass til 4 personer. Den jeg har har innvendig takstativ, så jeg legger 5-6 seil, 3-4 master oppunder taket..Kan også sove i den dersom man tar ut alle passasjersetene.

  • tws

    Medlem
    9 april, 2016 vid 02:35

    Audi A6 2000 model. 3 brett, 8 seil, 5 master, 2 trapeser, 3 drakter og masse forlengere. Og 2 ock 1/2 sitteplass. Komfort.

  • yokohama

    Medlem
    12 april, 2016 vid 10:01

    Passar också på att tipsa och hålla med om Honda Civic, som mindre surfbil.
    Letade lite desperat efter att 855:an gått i graven, och andra i familjen inte gick med på att skaffa en stor bil igen..

    Inga problem med två brädor + prylar + en passagerare. Brukar lägga något under bakdelen på brädan så ligger den plattare, då ryggstödet fram inte går att få ner helt platt.
    En läcker grej med sitsarna bak är att de sänks ner automatiskt när man fäller ryggstöden.

  • towel

    Medlem
    12 april, 2016 vid 19:19

    Tack för alla tips men nu vill jag inte höra mer ☺
    Skrev papper på en ny Fabia idag. Oj vad de garvade åt mig när jag började demontera och mäta, prognosen ser riktigt bra ut men återkommer när den är provlastad. Dyker upp om några veckor.

    Har nog en liten gubbkris, vet inte hur det gick till men det slutade med en vit bil med svarta detaljer och fälgar. Alldeles för hipp för mig egentligen..

  • rillestark

    Medlem
    12 april, 2016 vid 19:35

    Härligt att komma till beslut! Det kommer bli bra! 🙂

    Frid!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Liten surfbil

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.