• marden

    Medlem
    18 oktober, 2013 vid 14:20

    Jag tolkar inlägget som han fått morfin 🙂
    Hoppas du kryar på dig både mentalt och fysiskt över helgen Marcus.

  • mattias-j

    Medlem
    18 oktober, 2013 vid 14:36

    Han HAR sytt 14 stygn och ligger på sjukstugan. Han får skriva själv om sin upplevelse om han vill. Han mår dock i övrigt bra!!
    Mackan har just nu en skaplig batalj med AA. Dom ligger runt 47-47,5 på 500m båda två…

  • kinetic

    Medlem
    18 oktober, 2013 vid 14:47

    Ouch…Krya på dig…O vi får hoppas att det är som de säger “What doesn’t kill you makes you stronger”…

  • getwet

    Medlem
    18 oktober, 2013 vid 14:48

    Satans vad spännande……..Så hoppas vi att MR snart reser sig upp och inte fått några hjärnspöken!

    Håller tummarna för er alla tre plus den “svensken” som ingen visste fanns……

  • larsd

    Medlem
    18 oktober, 2013 vid 16:25

    Krya på dig Marcus!!!

    … and hey let’s be carefull out there!

  • larsd

    Medlem
    18 oktober, 2013 vid 16:34

    Krya på dig Marcus!!!

  • davven

    Medlem
    18 oktober, 2013 vid 17:13

    Håller med Lars krya på dig, det där lät otäckt.

    Kul och se att ni är bland dom bästa i världen nu,
    Lite skillnad mot kalmarsund.

  • kapten-k

    Medlem
    18 oktober, 2013 vid 17:57

    Oj! krya på dig! I göteborg är visst 14stygn bara skrubbsår!!! Här i skåne är det en nära döden upplevelse!

  • jester

    Medlem
    18 oktober, 2013 vid 18:03

    Jag skrev att jag hoppades att det bara var skrubbsår… Hoppas att det inte blir några komplikationer!

  • mattias-j

    Medlem
    18 oktober, 2013 vid 18:13

    @Jester 717671 wrote:

    Jag skrev att jag hoppades att det bara var skrubbsår… Hoppas att det inte blir några komplikationer!

    Mitt inlägg var absolut inte något mot ditt Jester, jag bara tänkte högt och blev orolig… 🙂

  • mick

    Medlem
    18 oktober, 2013 vid 18:14

    Krya på dig Marcus!
    Oavsett om du fortsätter segla i kanalen eller ej så är vi galet imponerade!

  • budda

    Medlem
    18 oktober, 2013 vid 18:21

    Ni imponerear stort. Du är snart tillbaka. Har sett hur du ser ut efter ett längdåknings pass.
    Du är en hårding.

  • marden

    Medlem
    18 oktober, 2013 vid 18:31

    Meh upp med dagens resultat nu nån gång, Hur har det gått mot AA . Jag dör av nyfikenhet…

  • andersbq

    Medlem
    18 oktober, 2013 vid 18:59

    Macke var väl nån 10-del efter AA…
    Jag lider med Richardson, vet precis hur j:vla mentalt jobbigt det är att åka ambulans i våtdräkt och samtidigt försöka ladda för att tävla i speed några dagar senare. Man vill, men ändå inte.
    Gissar att stor-marcus är på vattnet på måndag, om vinkeln är bättre…

  • swe117

    Medlem
    18 oktober, 2013 vid 19:34

    Krya på dig Marcus! Hoppas att du snart är på benen igen och kan ge de andra en match. Låter som hårda bud i kanalen, men det är ju tuffa gubbar som är där. Kör hårt, vi håller tummarna för er här hem ifrån!!!

Sida 7 av 16

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.