• Publicerad av imported_bone på 17 september, 2009 vid 19:28

    jag och min fru Sandra och vår lille son River 7månader när vi åker har bokat Maui 14feb till 30mar . Har hitta boende hos Rukie Guidroz på Studio Paia är det någon som har erfarenhet av Rukie eller Studio Paia och om det funkar bra med barn?

    Någon annan som är där under samma tid?

    Tomas 070 622 61 00
    tomas17755@hotmail.com

    per_m svarade 14 år, 5 månader sedan 27 Medlemmar · 58 Svar
  • 58 Svar
  • ola-h

    Medlem
    17 september, 2009 vid 19:52

    Jag har ingen erfarenhet av ställena du nämner, men det är fullt möjligt att vi är på Maui den tiden, man, hustru och barn, 4, 8år samt (då) 3 månader.

  • patriks

    Medlem
    17 september, 2009 vid 20:30

    Jag är lite nyfiken på hur ni löser det med jobb under tiden ni är borta? Är det tjänstledighet som gäller då eller?

  • ola-h

    Medlem
    17 september, 2009 vid 20:37

    Föräldraledighet, semester, kompledigt och kanske lite distansarbete. Oftast en kombination av alltihop.

  • davo

    Medlem
    17 september, 2009 vid 21:03

    Apropå tråden. Nån mer som ska dit i vinter? Jag drar 10dec-15jan. Ses!

  • m-c

    Medlem
    17 september, 2009 vid 21:08

    Om du menar Paia Studio i villakvarteren strax ovanför sockerbruket så har jag bara goda erfarenheter av det stället

    /M

  • lars_k

    Medlem
    18 september, 2009 vid 06:26

    Jag, frugan och 1.5 årig dotter åker 4 Jan till 26 Feb. Har inte tagit tag i det där med boende än. Hur bokar man Paia Studio?

  • m-c

    Medlem
    18 september, 2009 vid 06:47

    http://www.mauivacationadvisors.com, formerly known as “www.windsurfari.com”

    /M

  • calle

    Medlem
    18 september, 2009 vid 07:29
    M C;576913 wrote:
    http://www.mauivacationadvisors.com, formerly known as “www.windsurfari.com”

    /M

    Dom har jag bokat med två gånger och det har fungerat perfekt!
    Mvh Calle S
    PS Avundsjuk!! Vill oxå, men det blir inte av i vinter….

  • jesper_b

    Medlem
    18 september, 2009 vid 08:30

    Andra halvan december och januari. /JB

  • mats_o

    Medlem
    18 september, 2009 vid 09:19

    Mitten jan – mitten mars. Också vi med barn. I år har vi dessutom förmånen att kunna rigga på tomten i Kuau 😉

    Svenska brukar ju vara förstaspråket på Kanaha under våren, verkar bli så också kommande säsong 😉

  • frippe75

    Medlem
    18 september, 2009 vid 09:32
    Davo;576880 wrote:
    Apropå tråden. Nån mer som ska dit i vinter? Jag drar 10dec-15jan. Ses!

    COOOLT David! Blir det återbesök hos Collin?

  • frippe75

    Medlem
    18 september, 2009 vid 09:37
    Mats_O;576941 wrote:
    Mitten jan – mitten mars. Också vi med barn. I år har vi dessutom förmånen att kunna rigga på tomten i Kuau 😉

    Svenska brukar ju vara förstaspråket på Kanaha under våren, verkar bli så också kommande säsong 😉

    Kanaha????????? Du vet väl att man inte får vistas väster om Kuau-mart (alltså närmare flygplatsen)

  • mats_o

    Medlem
    18 september, 2009 vid 10:04
    frippe75;576943 wrote:
    Kanaha?????????

    Själv kommer jag naturligtvis inte röra mig väster om Kuau Mart, om äns dit, vi bor i Kuau och seglar bara där och öster ut!!!!!! Men Böne undrade ju om det var fler svenska på ön…

  • davo

    Medlem
    18 september, 2009 vid 16:21
    frippe75;576942 wrote:
    COOOLT David! Blir det återbesök hos Collin?

    Jajemen. =) Kommer bli kul, mer plåtande än förra året.
    Är du nyfiken o klarar lite abstinens går det att följa mig på bloggen även i år.
    Ringde dig som en idiot förra veckan utan framgång, var nämligen i Huddinge hos en kompis, tänkte hälsa på som hastigast.
    Hörs!

  • frippe75

    Medlem
    18 september, 2009 vid 17:45
    Davo;577008 wrote:
    Jajemen. =) Kommer bli kul, mer plåtande än förra året.
    Är du nyfiken o klarar lite abstinens går det att följa mig på bloggen även i år.
    Ringde dig som en idiot förra veckan utan framgång, var nämligen i Huddinge hos en kompis, tänkte hälsa på som hastigast.
    Hörs!

    Fylltratt… du måste haft fel nummer! 🙂 Klart jag kommer att läsa bloggen… Se nu till att få några timmar på vattnet!

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.