Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Maui i April vilka kommer vara där.

  • Maui i April vilka kommer vara där.

    Publicerad av kamaaina på 28 februari, 2008 vid 09:04

    Pratade med Steve i Paia i veckan, tydligen en del svenskar som kommer vara där i April….

    Själ åker jag dit med en polare 11/4 i 3 veckor.

    Vilka är där då?

    carrera svarade 16 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • ubbe

    Medlem
    28 februari, 2008 vid 10:07

    Hela familjen Åkerberg. Vi landar 14/3 och åker 4/5.
    Bor i Lower Haiku.
    /honken (som du träffade på Kanaha 2006)

  • maui-mange

    Medlem
    28 februari, 2008 vid 11:22

    Vi är 6 st som hyr huset av Steve som ligger efter “Maja-huset” på högersidan.
    Stannar hela April.

    Magnus

  • carrera

    Medlem
    28 februari, 2008 vid 13:09

    Jag med familj 2+2 lyfter 14/3 stannar till 25/4 …nära nu!!! bara två veckor till take off. Kommer bo i Sprecks/Paia.

    Jörgen

  • mbkpeter

    Medlem
    28 februari, 2008 vid 13:36

    26 Mars – 26 April!

  • poopzilla

    Medlem
    28 februari, 2008 vid 13:46

    Landar den 8:e mars och stannar till den 19 april. Har med mig flickvän, en 8 månaders bäbis. Bor i Sprecks.

    PM:a om du/ni vill ha sällskap.

    Thomas

  • kamaaina

    Medlem
    28 februari, 2008 vid 15:54

    Härligt gäng verkar det bli i april.

    Honken: Tror du att det bli repris på vågorna och vinden från april 2006, vi fick ju några dagar där med sjukt stora vågor… hehehe.

    Jag bor som sagt precis på samma ställe som 2006, i Steve’s “källare”, om det var andra huset på vänster sida när man kör in den lilla grusvägen….

    Hur som helst, Paia är litet så vi lär ju ses.

    Denna gången kommer jag dessutom mer förberedd med Video kamera + digital kamera med 300mm, så nu jävlar skall här tas bilder.

    Ni som tagit mkt bilder på north shore, vilka ställen förutom Hookipa tycker ni är bra ställen att fota.

    Körde bara Sprecks och Kanaha sist och det blir ju inget bra iom att vågorna bryter så satans långt ut. Finns det bra spots som man inte avlider på som är ok för foto sessions???

    Ni som drar nu i mars, surfa hårt o spara lite vågor till mig.

    Ciao

  • carrera

    Medlem
    29 februari, 2008 vid 08:13

    Någon mer än jag som ska över som funderar lite på vilket material man ska hyra osv! Är ju lite annat än A-bay …typ!!! Iof inga större problem det finns ju profs där o man får prova sig fram men det är ju roligt o sitta o fantisera lite såhär innan.! Lyx problem? = Jag vet *skratt*

    Jörgen

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Maui i April vilka kommer vara där.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.