Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Medlemsavgift SVF 2012

  • swe117

    Medlem
    19 november, 2012 vid 20:24

    @Surferboy 703552 wrote:

    Jag misstänker att det är flera i den hör listan som har betalt men missat att maila Jonas.
    Uffe maila Jonas att du betalt enligt instruktioner i mitt tidigare inlägg.

    Har mailat Jonas nu, har troligen missat detta tidigare i våras :-S

  • lasse-n

    Medlem
    20 november, 2012 vid 10:48

    Tur man är grön !:grin:

  • surferboy

    Medlem
    20 november, 2012 vid 15:09

    @SWE117 703609 wrote:

    Har mailat Jonas nu, har troligen missat detta tidigare i våras :-S

    Tack! Vi jobbar nu på att bli bättre på att hantera vårt medlemsregister inför 2013. Jag hoppas på att kunna återkomma med en kortare lista över vilka som inte betalat efter helgen.

  • svartepeter

    Medlem
    20 november, 2012 vid 18:55

    Betalade 18/3 så det känns som man kan avancera uppåt i resultatlistorna 🙂

  • trefyrafyra

    Medlem
    20 november, 2012 vid 19:07

    Har betalt 2012.05.14:santa:.

  • swe-496

    Medlem
    20 november, 2012 vid 20:37

    Kolla igenom inbetalningar innan man går ut med ett inlägg som det här, jag vet att jag har betalat (finns inte med på listan) men har inte mailat medlemsansvarig.
    Det var inte något jag visste att man skulle göra för att vara “godkänd” medlem i förbundet.
    Stadgarna säger väl att man ska ha erlagt avgift till förbundet innan ett visst datum, det är det som står i stadgarna som gäller.

  • hartwig

    Medlem
    20 november, 2012 vid 21:06

    Mats Hartwig betalt den 7/5-2012. Men jag missade att meddela Jonas. Vill passa på att rikta ett stort tack till Er som ställer upp och arbetar i förbundsstyrelsen.

  • surferboy

    Medlem
    20 november, 2012 vid 21:07

    §07 Årsavgift
    Medlem skall avlägga årlig avgift enligt beslut av årsmötet.
    Medlemsavgiften bör betalas före 1 mars löpande verksamhetsår och gäller då fram till nästa 31 december. Avgift skall dock alltid vara erlagd för deltagande i arrangemang, där arrangören kräver giltigt mätbrev eller likvärdig handling. Abonnemang av medlemstidning upphör att gälla per den 31/12.
    Medlemskap som inte förnyats före den 1 mars upphör att gälla per 31 december året dessförinnan.

  • surferboy

    Medlem
    20 november, 2012 vid 21:16

    @SWE 496 703671 wrote:

    Det var inte något jag visste att man skulle göra för att vara “godkänd” medlem i förbundet.
    Stadgarna säger väl att man ska ha erlagt avgift till förbundet innan ett visst datum, det är det som står i stadgarna som gäller.

    Stadgarna säger vad som gäller men inte hur. Det står dock på hemsidan som jag klistrat in här tidigare. Det är självklart så att det behövs vissa rutiner för att kunna genomföra en uppgift och betalar man som medlem så bör man säkerställa att pengarna hamnar på rätt ställe och med begriplig referens. Antagligen har din meddelande text varit mer tydlig än andras och därför har du rätt betalstatus.
    Vi har nu dragit igång ett arbete med att gå igenom alla inbetalningar och spåra alla som betalt. Jag kan bara beklaga att det blivit så många missar.

  • surferboy

    Medlem
    20 november, 2012 vid 21:23

    @SWE 496 703671 wrote:

    Kolla igenom inbetalningar innan man går ut med ett inlägg som det här, jag vet att jag har betalat (finns inte med på listan) men har inte mailat medlemsansvarig.

    Jag kan meddela att du står som obetald för 2012 i registret också. Listan i mitt första inlägg innehåller endast obetalda tävlanden i SVF Speed Cup. Jag har inte tagit med övriga.

  • swe-496

    Medlem
    25 november, 2012 vid 20:01

    Kan då meddela att jag betalade in något sent i år, ber om ursäkt för detta, betalade 20120502.på pg 444344-6

  • swe-496

    Medlem
    25 november, 2012 vid 20:07

    Har nu även mailat Jonas

  • hanko

    Medlem
    27 november, 2012 vid 22:50

    Surf-fogden är på gång !! Bra ! 🙂 . Har en betalning till SurfClubKlagshamn på gång…… 2013 support! å såklart även till SWF

  • surferboy

    Medlem
    2 december, 2012 vid 17:21

    Tack alla som betalat och tack alla som tagit sig tid att maila. Nu är det följande som var med i Svf Speed Cup 2012 som ej betalt:

    segelnr namn
    SWE44 Patrick Boyum
    SWE77 Jan Lagerstedt
    SWE84 Marek Bialas
    SWE168 Thomas Ahltin
    SWE666 Per Cullin

    Ni har fram till sista december på er. Därefter får vi ta beslut i SVF’s styrelse om det blri aktuellt att göra om resultatlistan.

    Det finns också ett gäng i Formula-klassen som inte betalt så vet ni med er att ni tävlat under 2012 men inte betalt medlemsavgiften – betala in till SVF’s bankgiro pronto! Läs i denna tråden om du är osäker på hur.

    Mvh,
    Gustav
    Ordförande aka “Surf-fogden”

  • swe-496

    Medlem
    9 december, 2012 vid 18:02

    Vilka är det i Formulaklassen som inte har betalat?
    Kan vara bra att veta om jag ska plocka bort några från årets tour.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Medlemsavgift SVF 2012

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.