Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Min drömbil

  • Min drömbil

    Publicerad av jopi på 14 maj, 2015 vid 07:25

    Tjena.
    Har haft den i min ägo ett par veckor men passade på att ta lite bilder först nu.





    Vet inte om det blir bättre än såhär 😉

    bazmei svarade 8 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • bazmei

    Medlem
    30 juni, 2015 vid 21:00

    Ser gött ut! Hur gör du med brädorna. Får du in dem under? Känns som baksätet är pain in the ass när det kommer till att skjuta in bräda under. Vad är det för modell på bilen. Känns lite som en blandning 🙂 Men drömbild är det nog 😉

  • challgren

    Medlem
    1 juli, 2015 vid 10:53

    Snyyyyggg!!

  • jopi

    Medlem
    6 juli, 2015 vid 19:58

    Baksätet är upphängt på väggarna just för att inte ha något i vägen. Det var en av sakerna som jag fastnade för på denna modell. Nu inser jag att det är lite trångt att åka på långsemester och ha prylarna inne i bilen i alla fall så kommer bli takräcke för de resorna.
    Det är en T5 modifierad av ett företag som heter spacecamper i Tyskland. De har inriktning robust, minimalistiskt och funktionellt kan man säga.

  • bazmei

    Medlem
    21 oktober, 2015 vid 19:50

    Det är ju alltid det med plats. Jag kollar på en vw crafter, mellan lång med extra högt tak och sedan modda den själv lite. Får se om jag hittar någon bra begangnad. Vill ju hälst ha med snurrbara stollar och bord men det går ju alltid att lösa i efterhand

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Min drömbil

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.