Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Modell(er) sökes för Stone And water foto

  • Modell(er) sökes för Stone And water foto

    Publicerad av robrox på 14 juli, 2010 vid 05:59

    Hej alla glada/galna kitare
    Jag har inte varit så aktiv med stone and water på sista tiden tyvärr. Det beror på att jag har en longboard som tar all tid när det blåser 😉

    MEN! Nu ska jag deltaga i en fototävling med koss hörlurar. Jag skulle vilja fråga om det finns någon/några tjejer/killar som skulle vilja ställa upp på lite fotosessions för mig.

    Hur!
    Jag har en tanke om frihet och active life för mina bilder där givetvis koss hörlurarna skall ligga i fokus. Jag kan inte tänka mig en bättre seriebilder än med surfare som enligt mig står för båda delarna. Kite kommer funka kanon då det krävs att man kommer nära för att se lurarna.

    Kommer bli actionbilder men även arrangerade bilder typ softa i bilen bild, tjejen snor lurarna av killen med en fejkkyss bild osv osv

    Nån som har en cool surfbuss?

    Var kreativa om ni har ideer om hur bilderna ska vara så är jag öppen för förslag.

    For you!
    Jag erbjuder en rolig dag och de bilder som inte skickas vidare till tävlingen får ni givetvis av mig. Lottar ut ett par av hörlurarna till er som ställer upp.

    Var/när!
    Varberg, apelviken, kåsa, läjet
    Bilderna skall vara tagna och färdiga innan den 16 augusti.
    troligen under V30/31

    För mer info eller om ni vill deltaga skicka mig ett PM eller adda mig på msn bummla@hotmail.com

    Kom igen nu! Jag behöver er hjälp 🙂

    // Robert Svensson
    http://www.stoneandwater.nu

    robrox svarade 13 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • wakenils

    Medlem
    14 juli, 2010 vid 07:23

    david har fetaste surfbussen!
    [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=51279″]Varberg torsdag! – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

  • robrox

    Medlem
    14 juli, 2010 vid 07:26

    Men du har de fetaste hoppen! right Nils?
    Ni brukar ju inte vara så jävla svåra att få framför kameran även om detta blir mer arrangerade bilder.

  • samhansson

    Medlem
    14 juli, 2010 vid 09:57

    fråga Löv-1 vettja

  • above_the_law

    Medlem
    15 juli, 2010 vid 06:08

    Tjenare Robban,
    roligt att höra att du är igång igen!
    Tänkte faktiskt på dig här om sistens när solen gick ner över apel, vågorna tilltog när det vred över till väst och jag var själv kvar i viken i magiskt ljus.
    Gott att du kör hårt på longboarden:-)!

    Klart man kan va på, MEN bara om jag får se hur HON ser först;-)… Hur naket kan du få till det? Sex säljer ju, eller…
    Äh, skämt och sido. Jag är nog tillgänglig de flesta dagar fram till v 31 då det blir Danmark och Wax On Tour i Klitmöller mm. Slå en pling om du har lust eller vill ha sällskap på longboarden vet ja!

    Ha de gott så länge mannen

  • robrox

    Medlem
    15 juli, 2010 vid 07:55

    Helt rätt Nicco det var på tok för länge sedan vi sågs. Hur var det i morse ??

    Jag skickar dig ett PM när jag vet när det blir men troligen kör vi på fredagen den 30 eller lördagen den 31.
    Hahaha ja naket säljer det vet vi alla. Tanken är mer freedom känslan. Beach surf och musik i koss hörlurar.

    Tanken e väl att fota arrangerat först sen kör vi på med en kitesession om vädret tillåter och avslutar med några bärs och kanske en matbit på johns. Jag kan bjuda på ett par afterkite bärs iaf.

    Tycker det låter som en trevlig dag!

  • wakenils

    Medlem
    15 juli, 2010 vid 07:56

    tål lurarna vatten? =)

  • robrox

    Medlem
    15 juli, 2010 vid 08:59

    Nopes gör de inte det är väl inga värsting lurar men det är de tävlingen handlar om så det gäller bara hitta ett najs tema att fota dem i. Jag tycker surf i alla former är precis rätt tema för det här så det kommer bli (ska försöka) klassiska typ reklambilder.

    Jag e ju helt novis på detta så det blir säkert skit av alltihop men vad fan gör det vi fotar kitar och sen avlutar man med någon öl och de som vill och har råd käkar på johns.

    Fan det låter som en vanlig dag på stranden 😉

    Jag kommer skicka in 10 bilder och vill ville ha lite variation på de jag fotar, har iaf 2st som vill vara med just nu plus eventuellt någon/några från götet. Kommer bli bra tror jag.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Modell(er) sökes för Stone And water foto

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.