Någon som har resplaner i vinter?

This topic has 18 svar, 9 deltagare, and was last updated 1 vecka, 2 dagar sedan by Profilbild på Sundheden Sundheden.

• Författare
    Profilbild på Sundheden Sundheden 
    Deltagare

Men så sjukt irriterande….
    2 dagar efter jag bokat min resa startar KLM sin kampanj DREAM DEALS och samma datum jag bokat är helt plötsligt 1800kr billigare!!! :-/

Profilbild på Goose Goose 
    Deltagare

Passa på även dyka om du har dykcert eller kanske ta ett om du inte har ett. Bonaire är känt för sin dykning. Jag var där för några år sedan och det var helt underbart att varva dyk med surf. Bodde på östkusten, tog ett dyk på morgonen, stack och surfa på eftermiddagen. Kan inte bli en bättre semester, och hälsosam också!

• Det här svaret redigerades 1 vecka, 2 dagar sedan av Profilbild på Goose Goose.
    Profilbild på MrQuality-MrStoke MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Vad kul! Hoppas det blir vindsurf varje dag 😉
    Ska du tar med egna grejer? Såg att KLM tillåter upp till 3mt som bagage.

Profilbild på Sundheden Sundheden 
    Deltagare

Passa på även dyka om du har dykcert eller kanske ta ett om du inte har ett. Bonaire är känt för sin dykning. Jag var där för några år sedan och det var helt underbart att varva dyk med surf. Bodde på östkusten, tog ett dyk på morgonen, stack och surfa på eftermiddagen. Kan inte bli en bättre semester, och hälsosam också!

Tyvärr har jag inget cert men gillar att snorkla så jag hoppas de möjligheterna finns nära till hands.
    Med lite tur kanske jag kan snorkla utanför mitt boende, jag kommer kunna ta 15 kliv och sen ett morgondopp i havet. =)

Vad kul! Hoppas det blir vindsurf varje dag 😉 />
    Ska du tar med egna grejer? Såg att KLM tillåter upp till 3mt som bagage.

Ja jag hoppas på massvis med vind. =) De har upp till 8.6 vid uthyrningen och det lutar faktiskt mot att jag hyr. Det blir i bästa fall 12 dagar surf. Annars är ju KLM riktigt bra att flyga med när man ska ta med sig vindsurfingutrustning.

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2018 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Logga in med dina uppgifter

eller    

Forgot your details?

Create Account