Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som kan tänka sig ett pass….

  • Någon som kan tänka sig ett pass….

    Publicerad av stefan_gbg på 26 maj, 2009 vid 13:42

    …på Ericsson sedan rusa iväg till medeltidsfest på dagis och direkt därifrån coacha ett fotbollslag med 8-åringar till vinst. Sedan bara hem och lägga barnen och vänta på att min fru kommer från jobbet vid 22-tiden?

    Så kan jag ge mig ut och surfa!

    Finns det fler som frustrerande ser på prognosen och konstaterar att man inte hinner med en minut surfing ens med bästa vilja?

    hakuna svarade 14 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • hakuna

    Medlem
    26 maj, 2009 vid 16:22

    *hand upp* Tjänsteresa hela veckan.

  • kicken

    Medlem
    26 maj, 2009 vid 16:30

    Tog med mig The stuff till värmland, hoppas på feta vindar imorgon 😉 vind-gudrun visar ++
    Fell ya mate, too bad though

    good winds ;D

  • markforce-f-d-markram

    Medlem
    26 maj, 2009 vid 19:08
    stefan_gbg;548718 wrote:
    …på Ericsson sedan rusa iväg till medeltidsfest på dagis och direkt därifrån coacha ett fotbollslag med 8-åringar till vinst. Sedan bara hem och lägga barnen och vänta på att min fru kommer från jobbet vid 22-tiden?

    Så kan jag ge mig ut och surfa!

    Finns det fler som frustrerande ser på prognosen och konstaterar att man inte hinner med en minut surfing ens med bästa vilja?

    Känner igen mig där.
    Tjejen jobbar kväll 4-5 vardagar i veckan, så jag får snällt ta hand
    om Viking efter jobbet.:confused2:

    Finns en gammal låt som både Louis Armstrong och Billie Holliday spelat in
    som förklarar varför vi har det så:

    Thats what You get for making woopee..

  • vindsokaren

    Medlem
    26 maj, 2009 vid 20:39
    stefan_gbg;548718 wrote:
    …på Ericsson sedan rusa iväg till medeltidsfest på dagis och direkt därifrån coacha ett fotbollslag med 8-åringar till vinst. Sedan bara hem och lägga barnen och vänta på att min fru kommer från jobbet vid 22-tiden?

    Så kan jag ge mig ut och surfa!

    Finns det fler som frustrerande ser på prognosen och konstaterar att man inte hinner med en minut surfing ens med bästa vilja?

    Frustrerad ja,men med mindre tryck på jobbet (mekaniskverkstad Stockholm) så kan jag ta ut lite flex då och då och med familj och projekt så ska ja prova köra på mornarna.
    Tränaruppdrag har jag också men den är mest på vintern.Så för mej börjar surf- säsongen
    vid maj-okt.
    Hårt att jobba på plussidan till familjen men surfet är ett gift.
    En och annan på forumet har säkert varit bjudna på nåt bröllop med kuling och stått och hoppat av abstinens!

  • hakuna

    Medlem
    26 maj, 2009 vid 20:49

    För hundra år sedan när jag tog studenten så skulle jag åka båt hem. Inställt pga för mycket vind… Fick åka 740 istället. :-/

  • vindsokaren

    Medlem
    26 maj, 2009 vid 20:58
    hakuna;548827 wrote:
    För hundra år sedan när jag tog studenten så skulle jag åka båt hem. Inställt pga för mycket vind… Fick åka 740 istället. :-/

    Traktor alltså,surt

  • hakuna

    Medlem
    26 maj, 2009 vid 21:16

    Sista biten hämtades jag upp i en Beach Buggy så helt misslyckat vart det inte.

  • stefan_gbg

    Medlem
    27 maj, 2009 vid 06:28

    Åka båt till Bollebyggd?:-)

  • supergleiter

    Medlem
    27 maj, 2009 vid 06:43

    Frustrerande som en lapdance… se men inte röra

  • lowsahl

    Medlem
    27 maj, 2009 vid 07:39

    Själv är man hemma å pappaledig över sommaren med en liten tjej på 16månader.
    -Fler surfsugna pappor i Sthlm?

    Kanske man kan tänka sig “surfdagis” på stranden å varva åkandet med passande?

  • stefan_gbg

    Medlem
    27 maj, 2009 vid 13:11

    Funderar på en nattsurf! Om jag ger mig ut 22.30 hinner jag kanske rigga i ljus ialla fall.

  • hakuna

    Medlem
    27 maj, 2009 vid 16:23
    stefan_gbg;548879 wrote:
    Åka båt till Bollebyggd?:-)

    Nej, Kungälv var det på den tiden.
    Utgick från Polhems på Lindholmen, båten kunde inte ta sig från Björlanda…

    Niclas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som kan tänka sig ett pass….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.