Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon värmlänning som ska surfa på midsommar?

  • nordgren

    Medlem
    23 juni, 2004 vid 09:32

    Hehe ja det är på tiden att du får din premiär nu, du har väll inte kommit i vattnet än? tongue.gif

    Själv är jag i el stockholmo nu och jobbar över sommaren. Så det blir att ränna runt här till surfställena. wink.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 juni, 2004 vid 11:32

    till midsommar är HB prioriterat, så sorry suret får stå till sidan även om det blir sol och bra vind, jag älskar spriten högre än surf så en riktigt dricka helg som denna är helig för mig.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 juni, 2004 vid 12:21

    …Nix, Varberg lockar dessvärre lite för mycket när prognosen är som den är. laugh.gif
    Campa i Babbelviken gäller.
    //Jonas
    http://www.windsurf.se/cwc

  • nikke

    Medlem
    23 juni, 2004 vid 18:09

    Klart man har haft sin surfpremiär…vissa har ju bil så man kan ta sig till surfställen till skillnad mot dig nordgren, men tror att det finns kärra till cykeln du kan köpa! wink.gif Synd att folk bangar att surfa när det ser bra ut på vindprognoserna!

  • jfk

    Medlem
    24 juni, 2004 vid 07:34

    Jaaa, det beror ju förstås på vinden! Kollade foreca nu, det såg inte alls lika lovande ut som igår tyvärr… Verkar inte blåsa värst nu heller när man tittar ut genom fönstret. Dessutom är det nordligt när det står att det skall vara sydost? Jaja, hoppas det tar sig till 12.30 då man slutar för dagen.
    Men som sagt, blåser det så surfar man väl! Det är gott med sprit, men bra vind är sällsynt.
    JFK

  • nikke

    Medlem
    25 juni, 2004 vid 08:36

    Ja, vinden ser sämre ut idag än vad som var lovat tyvärr! Men du som bor i kristinehamn, vet du om det finns någon sajt som beskriver kristinehmans surfspots och vilka vindriktningar som är bäst. Fast du kanske har dödskoll på det så du kan förklara det för mig? smile.gif

  • ove_j

    Medlem
    25 juni, 2004 vid 10:10

    Jag tar formulan och åker till stranden på Skutberget för att lufta brädan lite…

    /Ove

  • nordgren

    Medlem
    28 juni, 2004 vid 19:02

    Jamen dåså, då får du ju hänga med ut någon gång.
    Själv har det blivit en del surf, men över midsommar var det promillehalten som gällde.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    29 juni, 2004 vid 09:17

    ja, här i värmland blev det ju ingen midsommar surf, det har ju varit vindstilla i veckor nu känns det som… får börja åka wakeboard igen, det är skitkul det med.
    JFK

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon värmlänning som ska surfa på midsommar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.