Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Neilpryde high hook

  • steos

    Medlem
    3 juli, 2008 vid 08:10

    Jag har kört med västen i ett år och tycker att den fungerar bra tillsammans med midjesele. Ett band sätts under kroken för att hindra västen från att glida upp. Det finns en praktisk ficka på bröstet där man kan lägga t.ex. bilnyckeln.

    /S

  • mang-e

    Medlem
    3 juli, 2008 vid 08:22

    Alright…torde väl fungera till en sittsele då med antar jag?!?!?

  • pedersen

    Medlem
    3 juli, 2008 vid 08:28

    Står i texten:
    “Neil Prydes bästa vindsurfing flytväst, fungerar lika bra till sittsele som till midjesele.#

  • mang-e

    Medlem
    3 juli, 2008 vid 08:34

    Jo jag såg det med, men text och praktik brukar inte alltid gå hand i hand. Tex IKEA´s instruktioner kontra praktiken 😉

    Ville bara få några ömdömmen “in real life”…

  • nachoman

    Medlem
    3 juli, 2008 vid 08:44

    Bra väst. Dock suger snabbkopplingen som man fäster under hängselekroken för att hålla västen nere, den pajade omgående.

  • carl-r

    Medlem
    3 juli, 2008 vid 08:52

    Den funkar inte med kroken i hålet till min låga sittsele. Till en mer freeridebetonad sittsele funkar den säkert.

  • rosen

    Medlem
    6 juli, 2008 vid 20:20

    har haft 2 (första snodd så kanske poppis?) och de funkar utmärkt.

    Har sittsele och det funkar att ha dem ihopkopplade, men har inte alltid det för tycker inte den glider upp så mkt.

    om du surfar med tjock dräkt och ibland helt utan, se till att den passar till båda. Bättre med lite större o spänna åt den lite mer istället när man inte har dräkt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Neilpryde high hook

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.