Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny design på Surfzone

  • doc

    Medlem
    7 oktober, 2010 vid 09:18

    En mycket störig sak:
    När man lagt in en annons och av misstag satt 15 dagar istället för 90 t.ex. så går det inte att ändra.
    När man sedan klickar på förnya annons så kortas eventuella länkar av så de inte längre fungerar.

  • dane

    Medlem
    11 november, 2010 vid 06:28

    Sidblädraren funkar ej när man gjort en sökning. Söker man t ex efter “icon” bland annonserna så får man upp sidan ett av två sidor – så långt allt väl. Klickar man sedan vidare på page 2 förväntar jag mig att just sida2 med resterande resultat från sökningen ska dyka upp, men istället får man upp 103 st ytterligare sidor (alla annonser?) som inte alls har med sökningen att göra.

  • challgren

    Medlem
    11 november, 2010 vid 09:12
    dane;639112 wrote:
    Sidblädraren funkar ej när man gjort en sökning. Söker man t ex efter “icon” bland annonserna så får man upp sidan ett av två sidor – så långt allt väl. Klickar man sedan vidare på page 2 förväntar jag mig att just sida2 med resterande resultat från sökningen ska dyka upp, men istället får man upp 103 st ytterligare sidor (alla annonser?) som inte alls har med sökningen att göra.

    Köp & Sälj är en produkt som inte är speciellt bra eller enkel att förändra…
    Vi har lagt till problemet du beskriver i back-loggen men den ligger tyvärr lite längre ner på listan.

  • _frippe_

    Medlem
    13 december, 2010 vid 21:11

    Det funkar inte att klicka på förstoringsglaset över en inbäddad bild för att se den i större format när jag kör Chrome (8.0.552.224). Se resultat nedan.

  • andersbq

    Medlem
    14 december, 2010 vid 21:33

    Kan ni vv lägga tillbaka featuren hur många som läst varje tråd?

  • challgren

    Medlem
    21 december, 2010 vid 11:53
    andersbq;642188 wrote:
    Kan ni vv lägga tillbaka featuren hur många som läst varje tråd?

    Om du håller musen över datumet för senaste inlägg så får du upp hur många visningar en tråd har. /Christian

  • hakuna

    Medlem
    23 december, 2010 vid 07:25

    Det datum som är bredvid överskriften? Funkar inte för mig.
    Tex:
    Sv: Ny design på Surfzone 2010-12-21, 12:53

Sida 10 av 10

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny design på Surfzone

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.