Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NY FILM: Våghalsigt i Apelviken

  • calle_b

    Medlem
    5 januari, 2007 vid 23:57

    Hahaha! Skönt klippt, skönt seglat! Reeeeeespekt åt eder!

    Ha d gott!

  • donpedro

    Medlem
    6 januari, 2007 vid 01:30

    Go film, men varför funkar inte ljudet? Har provat spela fimen både i VLC, Quicktime, Mediaplayer, DivXplayer. Men helt knäpptyst vad upp?

  • Oregistrerade

    Gäst
    6 januari, 2007 vid 08:35

    @gurra1978 357812 wrote:

    Ni såg kanske trailern från nyårsdagen. Nu är hela filmen klar.
    Ladda hem den snabbt och gratis till din dator NU!
    Hoppas ni gillar den.

    http://www.kulingvarning.nu

    070101.jpg

    håller med. grymt sköna filmer som levereras, men strul med ljudet, (i förra filmen med för mig)

  • emil_h

    Medlem
    6 januari, 2007 vid 09:20

    …..Fett! 🙂

  • Knatte

    Gäst
    6 januari, 2007 vid 09:25

    @donpedro 357827 wrote:

    Go film, men varför funkar inte ljudet? Har provat spela fimen både i VLC, Quicktime, Mediaplayer, DivXplayer. Men helt knäpptyst vad upp?

    Har haft samma ljudproblem på tidigare “Gurra-filmer” i alla mediaspelare, förutom i QT. I QT får jag bra ljud till bilderna.
    Samma sak med denna sista filmen, att det funkar bra i QT, men ljudlöst i alla andra spelare:blush:

    Men det var en härlig film att kolla på. Man blir ju onekligen sugen på surf när man ser denna rullen..:wink: 😉

  • gurra1978

    Medlem
    6 januari, 2007 vid 10:47

    Synd att det strular med ljudet, jag har jobbat noga just med ljudet i denna rulle. Kör den i Quicktime!

    Personligen tycker jag man ska ha Quicktime pro , BS player pro och VLC player på sin burk. Då täcker man allt. Alla går att ladda ner på http://www.piratebay.org

    Fördelar med dessa spelare:
    Quicktime kan man ju studera moves frame per frame med piltangenterna. Det är lätt att göra en film i qt och det blir oftast bra resultat.

    BS player pro. Samma som ovan med piltangenterna men tar de övriga formaten.

    VLC äger. Funkar att spela allt. Men inte att köra frame per frame. vad jag vet iallafall.

    Inför nästa rulle lovar jag dock att leverera den i ett annat format också.

  • mwp

    Medlem
    6 januari, 2007 vid 11:53

    Kanon film funkar utmärkt med ljud och allt
    med RealPlayer.
    Mwp

  • oaxen

    Medlem
    6 januari, 2007 vid 12:17

    Ännu en kul(ingvarning.nu) film!

    Rå onshore!

    John imponerade.

    Gurra också.

    Sugen…

    …mm.

  • fastforward

    Medlem
    6 januari, 2007 vid 13:03

    Quicktime alternative rekommenderas för mov-filmer när ljudet strular i VLC.

    Edit: grym film som vanligt – men jag lägger nog planerna på att flytta till västkusten på is ett par år till… Överriggad 3.7:a – huga 🙂

  • schonki

    Medlem
    6 januari, 2007 vid 15:43

    kanon rulle!

  • gurra1978

    Medlem
    6 januari, 2007 vid 16:30

    Kul att ni gillar den. Det peppar en att göra fler och ännu bättre/roligare/mer annorlunda filmer. Kanske kan det komma en snart. Har ni sett veckan????
    Den här säsongen startar verkligen bra :cool2:

  • ozman

    Medlem
    6 januari, 2007 vid 16:44

    Ursäkta teknikanalfabeten, men jag har nu installerat Quicktime Pro enligt instruktionerna ovan, men jag får bara ljud och ingen bild (så som jag förresten fick med vanlig QT, DivX och Media Player). Den påstår att den inte hittar komprimeraren (eller vad det nu heter på svenska). Finns det en enkel lösning till detta problem?

    Tack på förhand – är sugen på att se filmen efter all bra kritik!!

  • Knatte

    Gäst
    6 januari, 2007 vid 17:29

    @OzMan 357883 wrote:

    Ursäkta teknikanalfabeten, men jag har nu installerat Quicktime Pro enligt instruktionerna ovan, men jag får bara ljud och ingen bild (så som jag förresten fick med vanlig QT, DivX och Media Player). Den påstår att den inte hittar komprimeraren (eller vad det nu heter på svenska). Finns det en enkel lösning till detta problem?

    Tack på förhand – är sugen på att se filmen efter all bra kritik!!

    Det låter som du saknar något(Några Codecs??) i din QT-pro version ? Har du testat att ladda ner någon annan fil/version ??
    (Personligen undvikar jag QT i alla lägen som det är möjligt.) Hoppas att du får något bra svar från QT-experterna här på forumet :smirk:

  • gurra1978

    Medlem
    6 januari, 2007 vid 18:01

    http://thepiratebay.org/tor/3502034/QuickTime_Pro_7.1.0.210_deleded_the_virus_____reseed

    Denna tog jag och den fungerar strålande. Proversionen ger möjlighet till helskärm och massa andra sköna grejor.

  • larry

    Medlem
    6 januari, 2007 vid 21:00

    StormChase!

    Snyggt Gurra………….som vanligt.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NY FILM: Våghalsigt i Apelviken

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.